شناسهٔ خبر: 41130458 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نماینده شیروان در مجلس: جذب نیرو در شهرداری باید متوقف شود

بجنورد- ایرنا- نماینده شیروان در مجلس شورای اسلامی گفت: تراکم نیرو در شهرداری شیروان موجب ایجاد بار سنگین مالی برای این نهاد مردمی شده که ضروری است جذب بی رویه نیرو در آن متوقف شود.

صاحب‌خبر -

علی جدی شنبه‌شب در جلسه بررسی مشکلات شهری شیروان اظهار داشت: شهرداری شیروان بیش از ۷۰۰ نیرو دارد که این زیادی نیرو حتی از قدرت خدمات رسانی آن می کاهد.

وی گفت: همگی امانت دار مسوولیتی هستیم که داریم و نباید سلایق شخصی و تفکرات سیاسی تاثیری بر خدمت رسانی و اجرای صحیح وظایف محوله ما بگذارد و باید برای گرفتن حق مردم و ساکناان مناطق محروم تمامی تلاش و همت خود را با وحدت کامل به کار گیریم.
جدی در خصوص پردیس سینمایی شیروان نیز افزود: پیگیری سریع و فوری اجرای پروژه پردیس سینمایی این شهر باید در دستور کار شورای شهر و شهرداری قرار گیرد و ماهم در این‌راستا هرجا که نیاز باشد از جمله برای تامین بودجه آن پیگیری خواهیم کرد تا این پروژه توسط شورا آغاز شود.

نماینده شیروان در مجلس در خصوص کتابخانه مرکزی شیروان به عنوان دومین کتابخانه بزرگ استان، گفت: روند تکمیل پروژه کتابخانه مرکزی این شهرستان که ساخت آن از سال ۹۰ آغاز شده، بسیار طولانی شده که این پروژه باید به هر صورت ممکن از جمله جذب بودجه از خیران تکمیل و آماده بهره برداری شود چرا که تاکنون هزینه بسیاری برای آن صورت گرفته و بیش از ۹۰ درصد پیشرفت داشته است.
جدی با اشاره به رودخانه چایلق شیروان افزود: ساماندهی رودخانه چایلق با تمام حاشیه های ایجاد شده با توجه به صرف هزینه های زیاد، باید بررسی فنی مجدد و دقیق شود و با مهندسی جدید که تمام جوانب خطرات احتمالی و زیبایی در آن دیده شود، ادامه یابد و تکمیل شود.
وی با تاکید بر لزوم ساماندهی مسیر عبور این رودخانه از شهر گفت: این طرح حتما نیاز به ساماندهی دارد زیرا در غیراین صورت می تواند برای شهر مشکل آفرین شود.

به گزارش ایرنا طرح ساماندهی رودخانه چایلق، که از شهر می گذرد، در ۲ هکتار و در ۲ مرحله معماری و فضای سبز اجرا می شود که برای اجرای آن ۱۵ میلیارد ریال اعتبار لازم است.
در پایان این نشست اعضای شورای شهر شیروان به ارائه برخی از مشکلات شهری و اقدامات انجام شده برای حل آن پرداختند.
شیروان با ۸۵ هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

نظر شما