شناسهٔ خبر: 41129524 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نماینده جنوب استان بوشهر:

تکمیل پروژه‌های آبرسانی در جنوب استان بوشهر تسریع شود

بوشهر - نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات آب در جنوب استان، گفت: تکمیل پروژه‌های آبرسانی در جنوب استان بوشهر تسریع شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام موسی احمدی عصر شنبه در نشست بررسی مشکلات آب اظهار داشت: آب یکی از دغدغه‌های اصلی و مشکلات مهم در استان بوشهر و خصوصاً در جنوب این استان است.

وی اضافه کرد: علی‌رغم اینکه جنوب استان بوشهر قطب اقتصاد و انرژی کشور است ولی هنوز هم با مشکلات اساسی همچون مشکلات حوزه آب روبرو است که باید برای رفع آن تلاشی اساسی صورت گیرد.

نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس از برگزاری نشست با مسئولان وزارت نیرو برای بهبود وضعیت آب در جنوب استان خبر داد و خاطرنشان کرد: طرح آب‌شیرین‌کن سیراف - جم می‌تواند نقش مهمی در کاهش مشکلات آب در شهرستان جم داشته باشد.

وی تصریح کرد: روند اجرای عملیات احداث این پروژه طولانی شده است و اعتبارات زیادی به آن اختصاص یافته و تکمیل آن نیازمند تخصیص هزار میلیارد ریال اعتبار است.

احمدی با اشاره به تسریع در اجرای طرح آب‌شیرین‌کن سیراف افزود: مدیریت ارشد استان بوشهر نیز تاکید ویژه‌ای بر تسریع در تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه دارد.

وی از پیگیری تخصیص اعتبارات مورد نیاز این پروژه از طریق مدیرعامل شرکت ملی گاز خبر داد و گفت: تلاش جدی داریم تا آب از طریق خطوط آبرسانی به جم برسد و مشکل انتقال آب با تانکر حل شود.

نظر شما