شناسهٔ خبر: 41129279 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

گل‌محمدی: دستورالعملی برای تعطیلی اماکن ورزشی تهران ابلاغ نشده است

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران اعلام کرد: تاکنون هیچ ابلاغیه ای از ستاد ملی کرونا برای تعطیلی اماکن ورزشی این استان ابلاغ نشده است.

صاحب‌خبر -
رضا گل‌محمدی عصر شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در پاسخ به اینکه با توجه به قرار گرفتن تهران در شرایط هشدار آیا اماکن ورزشی مجدد بسته خواهند شد، اظهار کرد: مادامی که شرایط برای تعطیلی اماکن وجود نداشته باشد، مجموعه های ورزشی می توانند فعالیت خود را با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی ادامه دهند.
وی با اشاره به اینکه هرگونه تعطیلی مجموعه های ورزشی به علت شیوع کرونا مرتبط با ستاد ملی مقابله با کروناست، تصریح کرد: ۱۶ تیرماه نشست این ستاد برگزار می شود تا در مورد فعالیت اماکن ورزشی در شرایط کنونی تصمیم گیری شود.
گل محمدی با بیان اینکه فعالیت استخرها هم اینک بلامانع است، گفت: سایر نهادهای خدمات رسان و شهرداری تهران می توانند قانونی بودن فعالیت رشته های آبی را از اداره کل ورزش و جوانان استان تهران استعلام کنند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان بیان کرد: طبق اطلاعات موجود تا کنون هیچ ورزشکار ملی پوش استان تهران به کرونا مبتلا نشده است.
به گفته وی بازرسی از اماکن ورزشی به صورت نامحسوس ادامه دارد و در صورت رعایت نشدن دست العمل بهداشتی دستور پلمب باشگاه‌های خاطی ابلاغ می‌شود.
هم اینک ۵ هزار و ۲۰۰ مجموعه ورزشی در سطح استان تهران فعالیت دارند.

برچسب‌ها:

نظر شما