شناسهٔ خبر: 41129270 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

برپایی پایگاه‌های اوقات فراغت در بستر مجازی

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به برپایی ۴۰۰ پایگاه اوقات فراغت در آموزش و پرورش استان زنجان گفت: بستر مجازی برای ایجاد این پایگاه‌ها در نظر گرفته شده است.

صاحب‌خبر -

جعفر گنج‌خانلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: ارائه آموزش‌های تربیتی و فرهنگی اولویت آموزش و پرورش است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به برپایی ۴۰۰ پایگاه اوقات فراغت در آموزش و پرورش استان زنجان بیان کرد: بستر مجازی برای ایجاد این پایگاه‌ها در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی آموزش و پرورش متناسب با شرایط کرونایی خاطر نشان کرد: برای هر دو بخش مجازی و حضوری تمهیدات لازم در نظر گرفته شده است.

گنج‌خانلو با اشاره به وجود موازی کاری در سال‌های گذشته توسط دستگاه‌های مجری طرح‌های اوقات فراغت بیان کرد: با کاهش موازی‌کاری امکان کیفیت‌بخشی به برنامه‌ها وجود دارد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه رویکرد برنامه‌های اوقات فراغت مهارت محوری است، گفت: تابستان فرصت خوبی برای آشنایی دانش‌‌آموزان با مشاغل است.

انتهای پیام/۷۳۰۰۹/ق

نظر شما