شناسهٔ خبر: 41127633 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

به روزرسانی می شود ...

بوناچیچ: نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد و چه شد/ ویسی: خوشحالم گل اول را خوردیم

خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: خوشحالم در زمین حریف، گل اول را خوردیم، اما برگشتیم و با ۴ گل حریف را شکست دادیم.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - لوکا بوناچیچ، سرمربی تیم ذوب‌آهن هم با حضور در نشست خبری صحبت‌های زیر را انجام داد:

* با این نتیجه‌ای که رقم خورد، واقعا هنوز نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد و چه شد! ما یک بر صفر جلو افتادیم و کنترل بازی تقریبا در اختیار ما بود اما شروع کردیم به اشتباهات انفرادی پشت سرهم؛ مقابل تیمی که فوتبال هم از آن نمی‌بینید و مدام توپ‌ها را بلند می‌زند.

*قطعا ما این برد را به حریف هدیه دادیم و موقعیت‌ها را تقدیم آن‌ها کردیم. در واقع مسیر پیکان را باز کردیم که به سه امتیاز بازی برسد.

*هفت روز است که به ذوب‌آهن آمده‌ام. تازه رسیده‌ام و مشغول شناسایی بازیکنان هستم. هنوز احاطه کامل ندارم. طبیعی است که این اتفاقات نباید ادامه پیدا کند و این باخت‌ها باید قطع شود. بازیکنانم باید بیشتر از این برای تیمشان احساس مسئولیت کنند چون آن‌ها در زمین هستند و باید کیفیت خودشان را نشان بدهند.

*گل‌ها، پشت سر هم و بر اثر اشتباهات فردی ما به ثمر رسیدند. وقتی این اتفاقات می‌افتد، تیم از نظر روحی افت می‌کند اما باید این‌ها را جبران کنیم. هفت فینال تا پایان لیگ داریم و باید به سراغ امتیازات باقیمانده برویم اما امیدوارم و باور دارم که می‌توانیم از این حالت خارج شویم و به روزهای خوب برسیم.

همچنین عبدالله ویسی، سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

* یک بازی سنگین و پر استرس را پشت سر گذاشتیم؛ هم برای ما و هم برای ذوب‌آهن. وضعیت دو تیم در جدول خوب نبود و تلاش کردیم که روی نقاط ضعف کار کنیم تا خط دفاعی ما بدون ترس بازی کند. خوشحالم در زمین حریف گل اول را خوردیم اما برگشتیم و با 4 گل حریف را شکست دادیم.

*بچه‌ها بسیار تلاش کردند، زحمت کشیدند و توانستیم ذوب آهن قدرتمند را با چهار گل شکست بدهیم. مطمئنم جایگاه ذوب‌آهن این نیست؛ همانطور که جایگاه پیکان این نیست. امیدوارم در بازی‌های آینده، هم ما و هم ذوب آهن، روند بهتری داشته باشیم.

*صددرصد، تیم ما به یک برد نیاز داشت تا بچه‌ها از نظر روحی رشد کنند و به خودباوری برسنند. به آن‌ها ایمان داشتم. بارها گفتم تیم ما تیمی بسیار خوبی است. مطمئنا همانطور که باخت‌ها را فراموش می‌کردیم و مغموم نمی‌شدیم، با یک برد هم فکر نمی‌کنیم همه چیز تمام شده و به بازی آینده فکر می‌کنیم.

*چهار گل را فکر نمی‌کردیم اما وجود و تلاش بچه‌ها را در تمرین دیدم. بعد از باخت به پرسپولیس، بچه‌ها خوب برگشتند و توانستند به خودباوری برسند. می‌دانستیم برنده می‌شویم اما نه با چهار گل.

*نادر محمدی دو - سه سال است در این تیم است اما بازی نکرده. او در هفته گذشته خیلی خوب تمرین کرد و واقعا برنامه ریزی کرده بودیم برای این موضوع. تمام بازیکنانمان را روی تیر یک فرستادیم که فکر کنند پرتاب اوت او تا آنجا نمی‌رسد. یکی از سرزنان ما به تیر دو رفت و آن اتفاق افتاد. از نظر فنی هم خوب بازی کرد و از او راضی هستم.

*طبق ‌آنالیزی که داشتیم مجبور شدیم این کار را انجام بدهیم. آرش هم نیمه اول خوب بود. چون می‌خواستیم یکی از تعویض‌هایمان در برگه ثبت نشود او را بین دو نیمه تعویض کردیم. ولی در مجموع جوانان خیلی خوبی داریم که آینده درخشانی خواهند داشت و بیشتر از آن‌ها استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما