شناسهٔ خبر: 41127098 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه کیهان | لینک خبر

تشکل اساتید حوزه علمیه قم:

اقدامات فتنه‌گرایانه در کشور محکوم است

تشکل اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علیمه قم با انتشار بیانیه‌ای صدور برخی نامه‌ها و انتشار برخی توئیت‌ها را فتنه‌انگیزی عنوان و محکوم کرد.

صاحب‌خبر -


قم-  خبرنگار کیهان:

در این بیانیه آمده است: یکی نامه می‌نویسد و سخن از افت مقبولیت و مشروعیت نظام به میان می‌آورد و از مشکلاتی سخن می‌گوید که بیش از همه دوستان خودش در این مشکلات نقش داشته‌اند و دیگری توئیت می‌کند که تا کی ادامه می‌دهید و دلار  به چند برسد به برجام برمی‌گردید؟ و آن سومی ‌هم که به دنبال وقت دیدار است و طرح آشتی ملی را مطرح می‌کند و در این میان برخی هم دغدغه مهم‌شان رفع حصر است. شگفت اینکه  همه اینها ستون خیمه انقلاب اسلامی یعنی ولایت‌فقیه را نشانه می‌گیرند و ادعای اصلاحگری هم دارند.
امروز مردم عزیز ایران اسلامی خیلی بهتر از گذشته مفهوم این جمله بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (قدس سره) را درک می‌کنند که فرمود پشتیبان ولایت فقیه باشید تا مملکت شما آسیبی نبیند. هرجا عیار تبعیت از ولایت فقیه بالا رفت به همان میزان اقتدار کشور افزون گشت و عزت و استقلال تعالی گرفت. مشکلات و نارسایی‌های امروز اقتصاد کشور حکایت از عدم تبعیت و یا تبعیت ضعیف از رهنمودهای  ولایت فقیه دارد.
باید از این مدعیان پرسید، آیا حضور مردم در رستاخیز تشییع جنازه سردار سرافراز اسلام شهید سلیمانی را ندیدند که دم از تسلیم می‌زنند.
در این بیانیه آمده است: مغالطه بزرگ  این نامه‌های دیکته شده  آن‌جاست که نوک پیکان حمله خود را به سمت ولی فقیه نشانه می‌برند، حال آنکه رفقای برخوردار از حقوق‌های نجومی آنها و رخنه کرده در دستگاه‌های اجرایی کشور باید پاسخگو باشند. اگر نبود حمایت‌های دلسوزانه و پدرانه ولی فقیه که کمک‌های جهادی را در عرصه سیل و زلزله روانه کند و اگر رزمایش همدلی و مواسات در دوران کرونا رقم نمی‌خورد و اگر بر حمایت از رونق و جهش تولید اصرار ورزیده نمی‌شد امروز کشورمان را ایادی داخلی جبهه استکبار به کجا کشانده بودند و حال مردم به چه روزی رسیده بود.؟
کلام آخر، اینان که امروز دست به قلم شده و نامه‌نگاری می‌کنند، گویی فراموش کرده‌اند که یک روز با عنوان دفاع از ولایت فقیه اقدام به حذف مخالفان خویش می‌نمودند حال آنکه هیچ اعتقادی به ولایت فقیه نداشتند و علنی نکردن این بی‌اعتقادی در زمان امام (قدس‌سره) را کم‌رویی اعلام کردند و امروز که خود را منزوی سیاسی دیده‌اند، کم‌رویی را کنار گذاشته و با برپایی فتنه سعی در تضعیف ولی فقیه دارند و بر این اساس اقدامات آنان در پازل براندازی نظام مبتنی بر ولایت فقیه تفسیر می‌شود.
تشکل اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم، متواضعانه از امت مؤمن و انقلابی ایران اسلامی به خصوص از حوزه‌های علمیه درخواست می‌نماید تا با روشنگری‌های دلسوزانه خویش، عمار وار توطئه‌های فتنه‌گران را خنثی  نموده وحاصل قرن‌ها تلاش مکتب اهل‌بیت علیهم‌السلام، خون شهدا و جهاد علمای عامل و در رأسشان امام خمینی(قدس‌سره) را از کید دشمنان در امان نگه دارند.

نظر شما