شناسهٔ خبر: 41127094 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شفاف | لینک خبر

نامزدهای رقابت اصلی جشنواره سن سباستین معرفی شدند

تسنیم

مهم‌ترین جشنواره سینمایی اسپانیا در حالی فیلم‌های منتخب برای بخش مسابقه ۲۰۲۰ را انتخاب کرد که فیلم‌های منتخب جشنواره کن ۲۰۲۰ که برگزار نشده است در این فهرست جایگاه قابل توجهی را به خود اختصاص داده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شفاف، جشنواره سن سباستین فیلم‌هایی را برای بخش مسابقه خود انتخاب کرده است که بیشتر این فیلم‌ها از منتخبین جشنواره کن 2020 است که برگزار نشد و این نشان از آن دارد که فیلم‌های جشنواره کن در دیگر رقابت‌های هنری دنیا نیز حضور پیدا می‌کنند.

این فیلم‌ها شامل فیلم‌هایی از نایومی کاواسه، فرانسوا اوزون و توماس وینتربرگ است. برگزارکنندگان سن سباتین روز جمعه اعلام کرده‌اند که این فیلم‌ها شامل فیلم‌های مادران حقیقی ساخته کاواسه از ژاپن درباره دو مادر است که بین خود تقابل احساس می‌کنند و دیگری تابستان 85 از اوزون است. همینطور فیلم یک دور دیگر از کارگردان دانمارکی وینتربرگ است که درباره معملینی است که فکر می‌کنند می‌توانند ذهن خود را باز کنند و سطح فعالیت خود را افزایش دهند.

همینطور فیلم کارگردان لیتوانیایی در غروب ساخته شاروناس بارتاس و آغاز فیلم کارگردان گرجستانی Dea Kulumbegashvili از دیگر عناوین این مسابقه اند.

«بچه گریانی این اطراف هست؟» ساخته تاکوما ساتو از ژاپن دیگر فیلم منتخب این دوره سن‌سباستین است.

در هفته‌ای که پیش رو است این جشنواره دیگر عناوین شصت و هشتمین دور خود را اعلام خواهد کرد. 

شصت و هشتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم سن‌سباستین از 18 تا 26 سپتامبر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما