شناسهٔ خبر: 41127082 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

حاشیه بازی پرسپولیس و شاهین؛

نقش اول شجاع در اخراج کامیابی نیا/ پوکر پرسپولیس روی سکوها رفت

اخراج کمال کامیابی نیا توسط داور بازی پرسپولیس و شاهین شهرداری بوشهر باعث شد تا شجاع خلیل زاده بار دیگر در صحنه های درگیری با بازیکنان حریف نقش اول را ایفا کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار امشب تیم های فوتبال پرسپولیس و شاهین شهرداری بوشهر در حالی با تساوی بدون گل در نیمه نخست به پایان رسید که با وجود نبود تماشاگر به دلیل شیوع بیماری کرونا حاشیه هایی را به همراه داشت:

* اعضای دو تیم قبل از حضور در زمین مسابقه مورد تب سنجی قرار گرفتند  و فاصله نیمکت نشینان هر دو تیم رعایت شد تا پروتکل‌های بهداشتی مربوط به برگزاری بازی های لیگ برتر رعایت شود.

* شجاع خلیل زاده در دقایق ابتدایی این بازی با تکل خشن بازیکن شاهین روبرو شد که باعث مصدومیت جزئی او از ناحیه پا شد اما این بازیکن پس از مداوای کادر پزشکی توان ادامه حضور در زمین مسابقه را پیدا کرد.

* تنها موقعیت خطرناک در نیمه نخست را مهدی عبدی با بی دقتی به بالای دروازه شاهین فرستاد که این موضوع با اعتراض تند محمدحسین کنعانی زادگان روبرو شد. مدافع پرسپولیس اعتقاد داشت اگر عبدی روی توپ با ضربه سر اثر نمی گذاشت او می توانست دروازه حریف را باز کند.

* تکل خطرناک کمال کامیابی نیا روی پای بازیکن شاهین باعث شد تا وحید کاظمی اقدام به اخراج مستقیم هافبک پرسپولیس کند. کارت قرمزی که باعث درگیری لفظی بین بازیکنان دو تیم شد که جدال بین شجاع خلیل زاده و شجاد مشکل پور با وساطت داور مسابقه خاتمه یافت اما خلیل زاده همچنان معترض بود تا بار دیگر تبدیل به نقش اول درگیری های سرخپوشان شود.

* یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس اعتراضات زیادی را در کنار چمن ورزشگاه آزادی به قضاوت کاظمی و اخراج کامیابی نیا داشت که باعث شد با تذکر داور و کارت زرد وی روبرو شود.

* باشگاه پرسپولیس در اقدامی جالب، ضمن حک کردن اسم این باشگاه با طرح موزاییکی روی صندلی های خالی از تماشاگر آزادی از چهارمین جام قهرمانی خود  نیز رونمایی کرد تا اشتیاق خود برای رسیدن به پوکر قهرمانی را نشان دهد.

نظر شما