شناسهٔ خبر: 41126875 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تارتار: مسؤولان برای مشکلات تیم فکر اساسی کنند

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان گفت: از مسوولان می‌خواهم که فکر اساسی کنند چرا که در هفته گذشته بازیکنان به خاطر مشکلات‌شان تصمیم گرفتند تمرین نکنند و کادر تیم نگذاشت تا تمرینات تعطیل شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از مسجدسلیمان، مهدی تارتار در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل ماشین سازی تبریز، اظهار کرد:می‌خواهیم در خانه بازی کنیم و میزبان هستیم اما نمی‌توانیم از وجود هواداران‌مان بهره ببریم که جایشان واقعا خالی است و بدون آن‌ها بازی هیچ لذتی ندارد. 

او ادامه داد: .سعی می‌کنیم سه امتیاز را به‌دست بیاوریم هر چند کار سختی است. تیم ماشین سازی تیم بسیار خطرناکی است که از حمله‌ها بسیار خوب استفاده می‌کند و باید خیلی مراقب باشیم. به تیم ماشین سازی با آمدن آقای مهاجری شوک مثبتی وارد شده است و باید خیلی هشیارانه عمل کنیم تا بتوانیم سه امتیاز را به‌دست آوریم. 

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان درباره محرومان و مصدومان تیمش گفت: محرومان‌مان حبیب فرعباسی و میثم نقی زاده هستند که برای بازی فردا آن‌ها را نداریم اما بقیه بازیکنان شرایط‌‌شان خداراشکر خوب است و این‌ را هم بگویم که تیم در شرایط خیلی بدی است. از مسئولان می‌خواهم که فکر اساسی کنند. 

او اضافه کرد: در هفته گذشته بازیکنان به خاطر مشکلات‌شان تصمیم گرفتند تمرین نکنند و کادر تیم نگذاشت تا تمرینات تعطیل شود. به خاطر هواداران این بازی را با تمام وجود بازی می‌کنیم ولی بعد از بازی امیدوارم مسئولان بیایند و بازیکنان‌ تیم‌مان را قانع کنند چرا که شش ماه است که هیچ دریافتی نداشته‌اند. در این شرایطی که دچارش هستیم زندگی کردن خیلی سخت است و بازیکنان هم با هزار امید به این تیم آمدند. حتی برای دلخوشی هواداران هم که شده به این تیم کمک کنند. 

تارتار اضافه کرد: اگر بازیکن روح مبارزه نداشته باشد هوادار هم به هر حال نمی‌تواند شاد باشد و برد تیمش را ببیند. امسال این تیم در لیگ می‌ماند اما سال‌های بعد باید جوری رفتار کنند که بازیکنان جذب تیم شوند. بهترین راه این است که حق‌وحقوق بازیکنان و کادر پرداخت شود. مدیریت و هیات مدیره تیم ما در حال تلاش هستند ولی دست‌شان بسته است و شرکت ملی نفت به عنوان متولی این تیم باید حمایت کنند. 

او در پایان گفت: ما اکنون کارمند آن‌ها هستیم و تا روزی که این تیم واگذار نشده مسوول هستند و باید حق‌و حقوق ما را پرداخت کنند. درست نیست تیم را به امان خدا رها کنند چرا که به هر حال آن‌ها متولی تیم هستند و باید تا روزی که این تیم وجود دارد، حمایت کنند. هر وقت هم که واگذار کردند به هر حال شرکت بعدی می‌آید و حمایت می‌کند.

انتهای پیام/72068

نظر شما