شناسهٔ خبر: 41126655 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

سولسشر و تمجید ویژه از ستاره جوان منچستر یونایتد

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد از عملکرد تیمش در دیدار برابر بورنموث ابراز رضایت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد بعد از شروع مجدد رقابت‌های لیگ برتر انگلیس عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود ارائه داده و در بازی‌های خود یکی پس از دیگری به پیروزی رسیده است. شیاطین سرخ امشب نیز موفق شدند در یک دیدار پرگل و تماشایی با نتیجه 5-2 بورنموث را شکست دهند و موقتاً با یک بازی بیشتر نسبت به چلسی در رتبه چهارم جدول قرار بگیرند.

 

 

 

 

اوله گنار سولسشر بعد از پایان بازی گفت: " از نحوه بازی تیم و گل‌هایی که وارد دروازه بورنموث کردیم رضایت کامل دارم. این مسابقه ای بود که قطعا دیدنش برای تماشاگران از جذابیت بالایی برخوردار بوده اما بسیار حیف که آنها در ورزشگاه حاضر نبودند.

 

هنوز مسابقات زیادی تا پایان فصل باقی مانده و ما به پیروزی‌ها با اختلاف بالا احتیاج داریم چرا که خیلی تفاضل گل مان خوب نیست."

 

سولسشر در ادامه گفت: " نکته مهم و خوبی که درباره خط هجومی ما وجود دارد این است که آنها رابطه بسیار خوبی با یکدیگر دارند و باعث به چالش کشیدن هم می شوند."

 

 

 

 

سولسشر درباره عملکرد فوق العاده میسون گرین وود نیز گفت: " اگر او بهترین تمام کننده ای که من تا به حال دیدم نباشد، قطعاً یکی از بهترین آنهاست. او از اعتماد به نفس بالایی برخوردار است و در بازی، تمرین و حتی حیاط خانه اش می داند که چگونه ضربه آخر را به ثمر برساند. او واقعا فوق العاده است."

نظر شما