شناسهٔ خبر: 41122208 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

بهره‌برداری از ۲۶۶۰ تخت بیمارستانی در تهران تا پایان سال

استاندار تهران با اشاره به دستور رئیس جمهور مبنی بر تزریق مالی جهت اتمام بیمارستان‌ها از بهره‌برداری از ۲۶۶۰ تخت بیمارستانی تا پایان سال در استان تهران خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، انوشیروان محسنی بندپی در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا در مورد سامانه ردیابی افراد مبتلا به کرونا اظهارکرد: گزارشات به صورت روزانه از افرادی که تست از آنها گرفته شده و مثبت شده به استانداری اعلام می‌شود که بلافاصله به دستگاه‌های اجرایی اطلاع رسانی میشود تا نسبت به عدم حضور این افراد و قرنطینه آنها اقدام شود.
 
وی با اشاره به ایجاد تختهای جدید بیمارستانی در استان تهران افزود: تهران و شهرستانهای استان از کمبود تخت بیمارستانی رنج می‌برند و مشکلاتی در این زمینه دارند، البته اقداماتی در زمینه گسترش تخت‌های بیمارستانی در سراسر استان شکل گرفته است.
 
استاندار تهران در مورد میزان افزایش تختهای بیمارستانی تصریح کرد: مهدی کلینیک برای اولین بار با هزار تخت بیمارستانی، بیمارستان شهدای تجریش با پیشرفت ۷۰ درصدی و حدود ۷۰۰ تخت، فیروزآبادی ری با ۳۲۰ تخت، بیمارستان های ملارد و قدس هر کدام با ۱۶۰ تخت و بیمارستان شهریار با ۳۲۰ تخت بیمارستانی نیازمند تزریق اعتبار هستند.
 
بنا براعلام پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران،محسنی بندپی سپس گفت: با توجه به دستور رئیس جمهور دستور مبنی بر سرعت بخشیدن به اتمام پروژه‌ها و تزریق مالی از سوی سازمان برنامه و بودجه، این بیمارستان‌ها تا پایان سال ۹۹ افتتاح و بهره‌برداری می‌رسند.

انتهای پیام

نظر شما