شناسهٔ خبر: 41118546 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

فوت 148 بیمار در یک شبانه روز

سخنگوی وزارت بهداشت از جان باختن 148 هموطن مبتلا به کرونا در 24 ساعت اخیر خبر داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
 دکتر لاری در تشریح جدیدترین آمار مربوط به کرونا اعلام کرد: متاسفانه از دیروز جمعه تا ظهر امروز شنبه 14 تیرماه ۱۴۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری در ایران به ۱۱ هزار و ۴۰۸ نفر رسید.
 
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: در 24 ساعت گذشته و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، دو هزار و ۴۴۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که از میان آنها هزار و ۱۴۸ مورد بستری شدند.
 
به این ترتیب مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۲۳۷ هزار و ۸۷۸ نفر رسید.

لاری افزود: خوشبختانه تا کنون ۱۹۸ هزار و ۹۴۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند، اما ۳۱۳۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

وی اضافه کرد: تا کنون یک میلیون و ۷۶۹ هزار و ۵۲۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

بر اساس اعلام سخنگوی وزارت بهداشت استان‌های خوزستان، آذربایجان‌ غربی، آذربایجان شرقی، کردستان، کرمانشاه، هرمزگان، بوشهر، خراسان رضوی و ایلام در وضعیت قرمز قرار دارند.

همچنین استان‌های تهران، فارس، اصفهان، مازندران، همدان، زنجان، سیستان و بلوچستان، البرز و لرستان در وضعیت هشدار قرار دارند.
<div id="video-display-embed-code_297806" ><script type="text/JavaScript" src="irinn.ir/fa/news/play/embed/797398/297806?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما