شناسهٔ خبر: 41114572 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

قلعه نویی: شرایط خوب نیست، مسئولان به این مسئله توجه کنند/هر بازی برای سپاهان حکم فینال دارد

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: برای آنهایی که تست کرونایشان مثبت اعلام شده، آرزوی سلامتی می کنم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، امیر قلعه نویی در نشستی پیش از دیدار با سایپا اظهار داشت: در ابتدا در خصوص اتفاقات کرونا و اینکه تست‌های بعضی مثبت شده و باعث نگرانی است، برای آنها آرزوی سلامتی می‌کنم. واقعا شرایط شرایط خوبی نیست و امیدوارم مسئولین به این مسئله توجه داشته باشند. 

قلعه‌نویی در مورد بازی مقابل سایپا تصریح کرد: سایپا تیم بسیار جوانی است و مربی بسیار جوانی دارد. فوتبال با برنامه‌ای را بازی می‌کند. طبیعتاً بازی بسیار سختی داریم. امیدواریم با توجه به بازی بسیار خوبی که هفته قبل انجام دادیم، همان روند ادامه داشته باشد. سایپا در لایه‌های دفاعی قرار می‌گیرد و بیشترین هدف آنها ضدحمله است. ما در طول هفته براساس این موضوع تمرین کردیم. 

وی ادامه داد: در مورد کرونا که همه  جا وجود دارد، اما خیلی از جاها امکانات و توانشان از مملکت ما بیشتر است. پروتکل‌ها را به نحو احسن انجام می‌دهند. اگر بازی انجام می‌شود، به هر حال قبلاً قرنطینه شده‌اند. فرهنگ قرنطینه در مملکت آنها وجود دارد، اما ما به خاطر مشکلات اقتصادی یا دغدغه‌هایی که داشتیم، یقیناً نتوانستیم قرنطینه را خوب انجام بدهیم. 

سرمربی تیم سپاهان در مورد اینکه چقدر به نایب‌قهرمانی تیمش امیدوار است، گفت: ما به همه چیز امیدوار هستیم، اما برنامه‌ریزی ما بازی به بازی است یعنی هر بازی برای ما حکم فینال را دارد. همین بازی با سایپا هم برای ما فینال است و باید با تمام وجود بازی کنیم. در جام حذفی هم یک بازی عقب‌افتاده داریم که امیدواریم هر چه زودتر برنامه آن را اعلام کنند و  بتوانیم برنامه‌ریزی خودمان را انجام دهیم.

قلعه‌نویی اضافه کرد:‌ برای ملت بزرگ ایران، آنهایی که الان روی تخت بیمارستان هستند و یا آنهایی که در ورزش به این مشکل برخورده‌اند، آرزوی سلامتی می‌کنم، امیدوارم مسئولین فکری اساسی کنند. 

وی در مورد نحوه تست‌گیری در تیم سپاهان اظهار داشت: ما از زمان شروع تمریناتمان هر پنج روز یک بار تست کرونا گرفتیم که جا دارد از تیم پزشکی و آزمایشگاه نهایت تشکر را کنیم. دو سه نفر از تیم ما در تمرینات تست‌شان مثبت شد، قرنطینه شدند، اما بعد از آن خوشبختانه هیچ مشکلی به وجود نیامد. در مورد رعایت پروتکل ها، تیم پزشکی و پشتیبانی نهایت محبت و رسیدگی را دارند که باید از آنها تشکر کنیم، اما کار بسیار سختی است، ان‌شاءالله خدا به همه سلامتی بدهد و این ویروس لعنتی هم نابود شود. 

انتهای پیام/

نظر شما