شناسهٔ خبر: 41110787 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

نُجَباء ضمن محکومیت توهین الشرق‌الاوسط به مرجعیت:

دلیل خشم و توهین سعودی‌ها تاثیرگذاری فتوای آیت‌الله سیستانی است

دو تن از اعضای ارشد جنبش نُجَباء در پیام‌های جداگانه‌ای توهین روزنامه سعودی به آیت‌الله العظمی سیستانی را به شدت محکوم و علت این خشم را تاثیرگذاری فتوای جهاد کفایی ایشان توصیف کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از مرکز ارتباطات و امور رسانه‌ای نُجَباء در ایران، سخنگوی رسمی مقاومت اسلامی نُجَباء در توئیتی با تاکید بر اینکه مواضع ضد شیعی آل‌سعود و دیگر مزدوران آمریکا و اسرائیل پدیده عجیبی نیست، نوشت: سعودی‌ها همان کسانی هستند که خون پاک مسلمانان را به ناحق ریخته‌اند.

«نصر الشَمَّری» افزوده است: اما توهین و تعرض آن‌ها به مرجعیت دلیل واضحی بر احساس تلخ شکست در برابر اقدامات حکیمانه و مستحکم مرجعیت دینی است که همه دسیسه‌های تکفیری آنان را به شکست کشاند.
 
وی در ادامه خواستار عدم بی‌تفاوتی در برابر توهین‌های سعودی شده و بر لزوم موضع‌گیری حکومت و مردم در واکنش به این امر تاکید کرده است.
 
رییس شورای سیاسی نُجَباء نیز در این رابطه، دلیل اصلی توهین روزنامه سعودی الشرق الاوسط به مرجعیت دینی را فتوای مهم مرجعیت توصیف کرده است.
 
حجت‌الاسلام «علی الاسدی» ضمن درخواست محاکمه این روزنامه و ممنوع الفعالیت کردن دفتر نمایندگی آن در عراق، خاطرنشان کرده است: این فتوا رویاهای تکفیری‌ها و حامیان آمریکایی و صهیونیستی آن را ناکام گذاشت و خاک و ناموس عراق را حفظ کرد.
شایان ذکر است، روزنامه عربستانی الشرق الاوسط روز گذشته جمعه با انتشار کاریکاتوری توهین آمیز در مورد آیت‌الله العظمی سیستانی، ایشان را متهم به نقض سیادت عراق کرده است.

بیشتر بخوانید:

برچسب‌ها:

نظر شما