شناسهٔ خبر: 41109911 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

فوتبال شهرستان‌های استان اصفهان مورد غفلت واقع شده است/اجرای طرح ارزیابی هیئت‌های فوتبال

گروه استان‌ها ـ رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان ضمن اشاره به اجرای طرح ارزیابی هیئت‌های فوتبال گفت: فوتبال شهرستان‌های استان اصفهان مورد غفلت واقع شده است.

صاحب‌خبر -

حمیدرضا دادخواه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از اردستان، اظهار داشت: هیئت فوتبال استان اصفهان دارای 24 هیئت فوتبال شهرستانی است که بر اساس تقسیمات جغرافیایی وزارت کشور تشکیل شده و سیاست ما فعال کردن هیئت فوتبال شهرستان‌هایی است که پتانسیل خوبی داشته باشند.

وی افزود: طرحی در هیئت فوتبال استان اصفهان آماده شده تا عملکرد فوتبال در شهرستان‌ها مورد ارزیابی قرار بگیرد به نحوی که به صورت سالیانه فعالیتشان رصد می‌شود و ضعف‌هایی که احتمالا وجود دارد احصاء شده و روند فعالیتشان با کار کارشناسی مجددا فعال خواهد شد.

رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان گفت: شهرستان‌هایی همچون شهرستان اردستان که چند سالی  فعالیتشان رکود داشته با همکاری ادارات ورزش شهرستان اردستان فرد لایقی را انتخاب می‌کنیم و فعالیتشان را پیگیری و حمایت می‌کنیم تا از این پتانسل‌ها به خوبی استفاده کنند.

دادخواه ضمن اشاره به سیاست هیئت فوتبال استان اصفهان بیان کرد: مرتبا در تلاش هستیم تا بتوانیم هیئت‌های فوتبال شهرستان‌هایی را که بارقه‌ امید فوتبال استان اصفهان هستند فعال کنیم و هرچه آن‌ها قوی عمل کنند عملکرد هیئت فوتبال این استان نیز قوی‌ترخواهد بود.

وی تاکید کرد: در گذشته به فوتبال شهرستان‌ها توجهی نمی‌شد اما ما این موضوع را تغییر دادیم و در عمل ثابت کردیم و موضوع لیگ‌های استانی را که شهرستان‌ها حضور گسترده‌ای در آن دارند سازماندهی کردیم در حالی که قبلا به این شکل نبود و مسابقات در دو بخش شهرستان‌ها و استان برگزار می‌شد اما الان همه را به مرکز استان نزدیک کردیم.

رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان تصریح کرد: شهرستان اردستان پتانسل قوی در فوتسال دارد اما در گذشته این تمرکز به شیوه فعلی وجود نداشت به نحوی که امروزه در حال حاضر بر روی داوران و فوتسال سرمایه‌گذاری شده است و هدف این است هیئت فوتبال شهرستان‌ها را پُر تلاش داشته باشیم تا بال‌هایی برای فوتبال استان اصفهان باشند.

دادخواه افزود: مسابقاتی که در حال حاضر در استان اصفهان در حال برگزاری است فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی است که در رده  نونهالان، جوانان و بزرگسالان برگزار می‌شود اما با توجه به موضوع کرونا متوقف شده بود و در حال  پیگیری هستیم  تا مسابقات استانی را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بدون تماشاگر و هماهنگی با هیئت پزشکی ورزشی استان اصفهان برگزار کنیم.

وی ضمن اشاره به شرایط راه‌اندازی مجدد مسابفات فوتبال و فوتسال بیان کرد: با توجه به وضعیت شهرستان‌ها، تمامی نقاط از ابتلای به کرونا بررسی می‌شوند و با وضعیت موجود در استان اصفهان تصمیم گرفته می‌شود تا با گرفتن مجوز و با رعایت به جد  پروتکل‌های بهداشتی مسابقات را انجام دهیم.

رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان ضمن اشاره به برنامه‌ریزی هیئت فوتبال استان اصفهان برای سال جاری و سال آینده تاکید کرد: تعدادی از مسابقات فوتبال و فوتسال از سال قبل باقی مانده که با برگزاری آن‌ها تصمیم داریم برای سال 1399-1400 برنامه‌ریزی مدونی انجام دهیم.

دادخواه تصریح کرد: اردستان زمین چمن بسیار عالی دارد که مسطح و با کار کارشناسی انجام شده و با وجود این وضعیت اقتصادی و کمبود آب زمین خوبی را آماده کرده‌اند که باید از رئیس ورزش و جوانان و هیئت فوتبال و همه افرادی که به نوعی کمک کرده‌اند، تقدیر کرد.

وی افزود:  نیاز شهرستان اردستان با توجه به پتانسلی که در فوتبال دارد این زمین چمن بود که هیئت فوتبال هم بتواند کمک کند تا فوتبال و فوتسال و فوتبال ساحلی شهرستان اردستان بتواند سرآمد فوتبال استان اصفهان شود و هیئت فوتبال شهرستان اردستان و اداره ورزش و جوانان اردستان کلاس‌های داوری فوتسال کشوری را در سطح بسیار بالایی برگزار کردند.

انتهای پیام/802/ف

نظر شما