شناسهٔ خبر: 41107537 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

توسط رژیم صهیونیستی ابراز شد؛

همکاری میان جنبش های فتح و حماس نگران کننده است

فاطمه صالحی

محافل رژیم صهیونیستی از همکاری میان جنبش های فتح و حماس در مواجهه با اشغال کرانه باختری موسوم به طرح الحاق، ابراز نگرانی کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از القدس، شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که همکاری آغاز شده میان جنبش های فتح و حماس علیه طرح این رژیم مبنی بر الحاق بخش هایی از کرانه باختری به اراضی اشغالی فلسطین، از نظر تل آویو اقدامی خطرناک به شمار می رود.

در ادامه این گزارش آمده است: ما شاهد به دست آمدن توافق سریع میان جنبش های مذکور بودیم و سرعت به دست آمدن این توافق، سرویس های امنیتی اسرائیل را متعجب کرده است.

در این گزارش مطرح شد: ما در حال حاضر با شرایط جدیدی در عرصه فلسطین رو به رو هستیم به طوری که درگیری مداوم میان فتح و حماس به همکاری متقابل تبدیل شده است.

«ایوب قرا» وزیر ارتباطات سابق رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرده بود که همکاری میان فتح و حماس در کرانه باختری نگران کننده است.

لازم به ذکر است که روز پنجشنبه «صالح العاروری» معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و «جبریل الرجوب» دبیر کمیته مرکزی جنبش فتح در یک کنفرانس خبری مشترک که به صورت مجازی برگزار شد خاطرنشان کردند که این ۲ جنبش در برابر طرح رژیم صهیونیستی برای الحاق بخشهایی از کرانه باختری به اراضی اشغالی با یکدیگر متحد هستند.

این کنفرانس بی سابقه در چارچوب بررسی ها برای مقابله با طرح الحاق و طرح آمریکایی معامله قرن برگزار شد.

نظر شما