شناسهٔ خبر: 41105444 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

امام جمعه موقت یزد:

مسئولان برای حل مشکلات اقتصادی تدبیری بیندیشند/ نباید همه مشکلات اقتصادی را به گردن تحریم‌ها انداخت

حجت‌الاسلام سید جواد آیت‌اللهی گفت: نمی‌توان همه مشکلات اقتصادی را مرتبط با تحریم دانست بلکه بخشی از این گرانی‌ها به سوء مدیریت مسئولان برمی‌گردد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، حجت‌الاسلام و المسلمین سید جواد آیت‌اللهی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته یزد با اشاره به هفته قوه قضائیه و اقدامات این قوه در مبارزه با فساد گفت: همانطور که شاهد هستیم قوه قضائیه به صورت جدی و در همه عرصه‌ها به خصوص در زمینه اقتصادی مبارزه با فساد و مفسدان را آغاز کرده است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و یارانش ادامه داد: مبارزه با فساد نه تنها به صورت مقطعی بلکه باید به صورت گسترده و مداوم تا زمان ریشه کن شدن مفاسد در کشور ادامه یابد و مردم نیز همین توقع و خواسته را از قوه قضائیه دارند.

امام جمعه موقت یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ۱۱ تیرماه سالروز شهادت آیت الله صدوقی (ره) با گرامیداشت یاد و خاطره این شهید والا مقام و همچنین فرزند ایشان حجت الاسلام صدوقی امام جمعه فقید یزد گفت: شهید صدوقی (ه) خدمات و نقش زیادی در انقلبا اسلامی داشت و فرزند ایشان نیز خدمات زیادی به مردم استان داشت.

حجت‌الاسلام و المسلمین آیت‌اللهی با گلایه از افزایش قیمت و گرانی‌های اخیر تصریح کرد: شیوع کرونا و تحریم‌های ظالمانه استکبار علیه کشور بر افزایش قیمت‌ها بی تاثیر نبوده است، اما نمی‌توان همه مشکلات اقتصادی را مرتبط با تحریم دانست بلکه بخشی از این گرانی‌ها و مشکلات اقتصادی به سوء مدیریت و کوتاهی مسئولان برمی‌گردد.

وی با بیان اینکه مردم انتظار دارند که مسئولان برای حل مشکلات اقتصادی تدبیری بیندیشند، افزود: مسئولان باید در مقابله با گرانی، نظارت بر افزایش قیمت‌ها و حل مشکلات اقتصادی مدیریت جدی‌تر و بهتری داشته باشند و در جهت بهبود معیشت آن‌ها تلاش کنند.

خطیب موقت نماز جمعه یزد با تاکید بر اینکه توجه به فرمایشات و توصیه‌های مقام معظم رهبری ضامن اقتدار، حل مشکلات فعلی و شکست دشمن است، گفت: رسالت مسئولان همانگونه که رهبری نیز در بیانات خود فرمود: ه‌اند خدمت به مردم است و مدیران و مسئولان باید با همدلی، وحدت و تلاش در راستای حل مشکلات قدم بردارند.

نظر شما