شناسهٔ خبر: 41103760 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

آسمان برخی نقاط کشور بارانی است

گودرزی گفت: طی امروز و فردا در برخی نقاط کشور رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت خواهیم داشت.

صاحب‌خبر -

فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی در گفت‌وگو با خبرنگار راه و شهرسازی  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، از استمرار بارش باران در برخی نقاط خبر داد و گفت: طی امروز و فردا بعدازظهر در ارتفاعات البرز مرکزی و ارتفاعات برخی نقاط استان های واقع در شمال غرب، کرمان و هرمزگان رگبار پراکنده باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می شود، ضمن آنکه این شرایط در ارتفاعات شمال شرق رخ می دهد.

وی افزود: بنابر نقشه هواشناسی بعدازظهر یکشنبه در برخی نقاط استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، کردستان، اردبیل، قزوین، گیلان، مازندران و ارتفاعات استان تهران، البرز، سمنان، کرمان و هرمزگان رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی خواهیم داشت.

گودرزی ادامه داد: امروز در استان های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، یزد، سمنان، شمال شرق اصفهان، قزوین، البرز و جنوب تهران وزش باد خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید

این کارشناس سازمان هواشناسی از وزش باد در برخی نقاط خبر داد و گفت: طی امروز و فردا در شمال شرق و برخی مناطق استان های واقع در البرز مرکزی و شرقی و طی چند روز آینده در شرق بویژه زابل وزش باد شدید گاهی گرد و خاک خواهیم داشت.

به گفته وی، طی روزهای شنبه و یکشنبه خلیج فارس مواج است.

 دمای پایتخت نوسان قابل ملاحظه ای ندارد

این کارشناس سازمان هواشناسی درباره آخرین وضعیت آب و هوای تهران بیان کرد: امروز آسمان تهران صاف گاهی همراه با وزش باد شدید است.
وی در پایان بیشینه دمای امروز پایتخت را ۳۵ درجه سانتی گراد اعلام کرد و گفت: هفته آینده همین شرایط آب و هوایی را در تهران خواهیم داشت و نوسان قابل ملاحظه ای در دما نداریم.

انتهای پیام/

نظر شما