شناسهٔ خبر: 41103748 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

شهردار منطقه 20 با دوچرخه از محلات ناحیه 5 بازدید کرد

خبرگزاری بسیج: شهردار منطقه ۲۰ با همراهی مدیران شهری این منطقه در قالب پویش سه شنبه های بدون خودرو با استفاده از دوچرخه، صبح امروز از پروژه های اجرا شده در محدوده ناحیه 5 بازدید کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ پیرو بازدیدهای میدانی شهردار منطقه 20 از پروژه های این منطقه ، صبح امروز فرهاد افشار شهردار منطقه با همراهی معاونان، مدیران ارشد و شهردار ناحیه 5 با استفاده از دوچرخه در قالب پویش سه شنبه های بدون خودرو محلات ناحیه 5 را رکاب زد و ضمن حمایت از توسعه حمل و نقل پاک، مسائل شهری و نحوه خدمت رسانی به شهروندان را مورد ارزیابی قرار داد.

در پایان بازدید میدانی، در نشست مشترک که با حضور شهردار، معاونان،مدیران ارشد، شهردار و روسای ادارات ناحیه 5 منطقه 20 برگزار شد، ضمن بررسی گزارش عملکرد ادارات ناحیه 5 و مشکلات موجود در محلات، شهردار منطقه 20 بر افزایش کیفی سطح خدمات و ارتقاء رضایتمندی شهروندان تاکید کرد.

در این جلسه شهردار منطقه 20 ضمن تبریک ولادت حضرت معصومه (س) و گرامیداشت روز دختر و آغاز دهه کرامت گفت: تأسی به منش ائمه اطهار موجب ارتقاء معنوی انسانها می شود و این امر چنانچه در جامعه تسری یابد موجب همدلی و ایجاد آرامش در شهروندان می شود.

افشار ضمن تقدیر از اقدامات شهرداری ناحیه 5 و فعالیت های انجام شده گفت: وجود آستان حضرت عبدالعظیم (ع) موجب ممتاز شدن این ناحیه شده است و با توجه به برگزاری مراسم های مختلف در مناسبت های خاص علاوه بر خدمات رسانی به شهروندان این ناحیه، خدمت رسانی به زائران این آستان ضروری است.

وی با تاکید بر اینکه با توجه به حساسیت این ناحیه به منظور خدمات رسانی شایسته به شهروندان و زائران می بایست ساختار نیروی انسانی ویژه در این ناحیه در نظر گرفته شود گفت: برخی از مشکلاتی که رفع آن نیاز به گذشت زمان دارد می بایست با اهتمام ویژه مسئولان و پرسنل این ناحیه تسریع شود. 

وی با  اشاره به اجرای پروژه مشارکتی ده هزار میلیاردی جنوب حرم حضرت عبدالعظیم (ع) اظهار داشت: این پروژه با هدف بازگشت سکونت به محله نفرآباد و ساماندهی ساختار فضائی آن و ارائه خدمات به زائران طراحی شده و به واسطه پتانسیلهای خوب آن محرک توسعه منطقه 20 است.

شهردار منطقه 20 تعیین تکلیف طرح تفصیلی اطراف حرم حضرت عبدالعظیم(ع)، تکمیل پروژه های

نظر شما