شناسهٔ خبر: 41103610 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

استاندار قم خبر داد :

امضا تفاهم نامه اجرایی برنامه جهش تولید ابلاغیه مقام معظم رهبری با بیش از ۲۷ طرح اقتصادی

در نشست معاون رئیس جمهور و استاندار قم و در راستای جهش تولید و راهبرد ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری برای سال ۹۹ تفاهم نامه اجرای ۲۷ پروژه با بیش از ۱۰۰۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری و ایجاد۲۳۷۷ اشتغال به امضاء رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم ، استاندار قم در دیدار ویدئو کنفرانسی با معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد مسکن با اشاره به اهمیت ویژه جهش تولید و حمایت از اقشار آسیب پذیر از حمایت های دولت تدبیر و امید در این راستا قدردانی کرد وابراز امیدواری کرد با اجرایی شدن این تفاهم نامه شاهد جهش تولید در سال 99  و رفع بخشی از نیازهای اقشار آسیب پذیر باشیم.

 

سرمست ضمن تبریک دهه فرخنده کرامت و میلاد با سعادت امام رضا (ع) آغاز عملیات اجرایی مسکن محرومین استان را گامی تاثیرگذار برای حمایت از اقشار آسیب دانست و خاطر نشان کرد : باید سیاستها و برنامه های فراگیر تری در حوزه حمایتی تدوین و اجرایی نمود  .

 

مقام عالی دولت در استان ضمن قدردانی از اهتمام دولت در حوزه محرومین گفت : ساخت یکهزار واحد مسکونی کمتر از یکسال در حاشیه و مناطق محروم قم ساخته و تحویل محرومان خواهد شد.

 

وی گفت : برای اجرای ۲۷ طرح کشاورزی، صنعتی و گردشگری در این استان با اعتباری بالغ بر هزار میلیارد تومان تفاهم نامه اجرایی میان سازمان برنامه و بودجه کشورو استانداری قم به امضا رسید که با اجرای این این طرحها بیش از ۲ هزار فرصت شغلی جدید ایجاد ، 10000 میلیارد ریال سرمایه گذاری و 42920 میلیارد ریال به ارزش تولیدات استان اضافه خواهد کرد.

پایان پیام/78

نظر شما