شناسهٔ خبر: 41103499 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

بوناچیچ: بازی با پیکان اولین فینال من با ذوب آهن است/ من لوکا بوناچیچ هستم و مربی مطرحی‌ام

سرمربی ذوب آهن در مورد حضورش روی نیمکت این تیم و اولین بازی با هدایت خودش صحبت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، لوکا بوناچیچ سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در نشست خبری پیش از دیدار برابر پیکان درباره اهمیت بازی فردای تیمش برابر پیکان گفت: شش سال قبل برای اولین بار به اصفهان آمدم و این‌بار هم برای دومین افتخار حضور روی نیمکت ذوب آهن را دارم. امیدوارم در حضور دوم من در تیم ذوب آهن بتونم موفقیت‌های بهتری را داشته باشیم؛ دیدار با پیکان نخستین بازی است که روی نیمکت ذوب‌آهن می‌نشینم و در واقع اولین فینال ما است.

وی درباره آمادگی تیمش برای بازی فردا افزود: هفته اخیر خوب کار کردیم و آماده شدیم که بتوانیم پیروز شویم؛ خوشبختانه بازیکنان ما در تمرینات مثبت و پرانگیزه بودند و نشان خواهیم داد که در زمین برتر و بهتر از پیکان خواهیم بود و برابر این تیم به پیروزی می‌رسیم.

بوناچیچ درباره سوال خبرنگاری با موضوع ماجراجویی و ریسک پذیری این سرمربی کروات پاسخ داد: نمی‌دانم چرا می‌پرسند ریسکی را من پذیرفته‌ام؟ چون ریسکی نیست و من جایگاهم به عنوان لوکا بوناچیچ مشخص است و مربی مطرحی هستم و نمی‌دانم چرا درباره ریسک پذیری و ماجراجویی می‌پرسند و دلیل این سوالات را نمی‌دانم. در مخالفت ما با این مسئله باید بگویم من همیشه اخلاق حرفه‌ای گری خودم را هر جا بودم انجام دادم و سعی می‌کنم این‌بار هم انجام دهم و هیچ بحثی از ریسک پذیری و ماجراجویی نیست. این سوال را باید از مربیان دیگر که در شرایط مساوی پرسید که در این شرایط چه عملکردی را می‌داشتند و من پنج سال فقط در قطر کار کردم.

او ادامه داد: تیم‌هایی بوده‌اند که در سه دقیقه سه گل دریافت کرده‌اند و سکه دورو دارد؛ اتفاقات در فوتبال چندان قابل پیش بینی نیست و این سوال برای من عجیب بود!

سرمربی ذوب آهن درباره تغییرات متوالی مربیان و تاکتیک‌های این تیم توضیح داد: من در ایران 15 سال مربیگری کرده‌ام و تجربه گران‌قیمتی دارم و باید توجه داشت که موفقیت ذوب آهن به من در درجه اول ارتباطی ندارد و به عملکرد بازیکنان مرتبط است که در زمین بتوانند همه وظایف را به خوبی انجام دهند؛ به عنوان مثال، من تنها باشم و بدون کمک کار را بخواهم انجام بدهم بدون شک سخت خواهد بود.

بوناچیچ درباره پاسخ به سوال خبرنگار "ورزش سه" و توضیح رزومه‌اش در سالهای اخیر گفت: سال اخیر در قطر بودم و سال پیش از آن هم در لیگ کرواسی بودم که مهدی مهدی خانی در تیم واراژدین بود و من مربی‌اش بودم؛ در سال 2017-2018 العربی بودم و سال قبل از آن هم در تیم الاهلی بودم.

لوکا بوناچیچ درباره غایبین تیمش برای دوئل با پیکان افزود: وفا هخامنش تنها غایب ما به دلیل مصدومیت است؛ مشکل بزرگ ما در خط حمله است که مارکو بیدف به بلگراد رفته است و هنوز برنگشته است و به جز غیبت او، مشکل دیگری نداریم. هادی محمدی هم به دلیل در اختیار ما برای بازی فردا نیست.

نظر شما