شناسهٔ خبر: 41103472 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه کیهان | لینک خبر

در دیدار فرماندهان انتظامی و سپاه تهران مطرح شد

دشمن از همدلی بین سپاه و نیروی انتظامی به شدت ناراحت است

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در نشست صمیمانه با فرماندهان سپاه تهران بزرگ، اظهارداشت: امروز دشمن از اخوت و همدلی حاکم بین سپاه و نیروی انتظامی به شدت ناراحت است.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار حسین رحیمی در این نشست گفت: امروز بر ما لازم است که به تاسی از فرمان رهبر معظم انقلاب و فرمانده کل قوا امام خامنه‌ای، همچون بنیانی مرسوس در کنار هم و سدی محکم در مقابل دشمنان باشیم.
رحیمی با تاکید بر اینکه امروز سپاه و نیروی انتظامی سرباز ولایت و خادم و خدمتگزار مردم گرانقدر و قدر شناس هستند، افزود: دشمنان هرگز دست از توطئه‌های شوم خود بر نخواهند داشت، بنابراین باید بنا بر تدبیر و فرمان فرماندهی معظم کل قوا نیروهای مسلح همواره آماده‌باشند و انجام این مهم برای ما تکلیف شرعی و قانونی است.
وی با ‌اشاره به اینکه یکی از اهداف اصلی دشمنان، اختلاف افکنی بین سپاه و نیروی انتظامی است، ادامه داد: امروز دشمن از اخوت و همدلی حاکم بین سپاه و نیروی انتظامی که دوشادوش هم از حرم و حریم امنیت و آرامش مردم محافظت می‌کنند به شدت ناراحت است.
رئیس‌پلیس پایتخت با تاکید بر اینکه همواره آمادگی ما برای دفاع از امنیت و آرامش مردم در عالی‌ترین مرتبه خود می‌باشد، بیان داشت: خط ما، خط ولایت و دفاع از آرمان‌های امام و شهدا و پاسداری از امنیت و آرامش مردم است.
در ادامه جلسه فرمانده سپاه محمد رسول‌الله تهران بزرگ، با‌اشاره به اینکه دشمن تلاش دارد که در کشور ما یاس و نا امیدی و اختلاف افکنی کند، بیان داشت: امروز باید همه سعی و تلاش خود را صرف خدمتگزاری به مردم کنیم.
سردار محمدرضا یزدی با تاکید بر اینکه روز به روز همدلی و هم افزایی بین نیروی انتظامی و سپاه بیشتر شود، افزود: دشمن از اتحاد و همدلی بین سربازان ولایت ناراحت و مایوس خواهد شد از این رو ما باید هر روز این همدلی را بیشتر کنیم.

نظر شما