شناسهٔ خبر: 41103340 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی خبر داد

کتابفروشی غنی در اردکان راه‌اندازی می‌شود

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی از راه‌اندازی کتابفروشی غنی در اردکان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، «محمدرضا دشتی اردکانی» در مراسم اهدای جوایز برندگان مسابقه بزرگ کتاب‌خوانی، گفت: اگر قصد داریم کشورمان در تراز جهانی قرار داشته باشید می‌بایستی میزان کتاب‌خوانی در کشور افزایش چشمگیری داشته باشد و به این مقوله توجه جدی شود.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: متأسفانه سرانه مطالعه کتاب در کشورمان با سرانه مطالعه کتاب در دنیا فاصله دارد که باید برای حل این مسئله دنبال راه چاره اساسی بود.

وی بابیان اینکه باید در کنار برگزاری مسابقات کتاب‌خوانی، مردم را به سمت مطالعه کتاب‌های خوب و مناسب نیز هدایت کنیم اظهار داشت: یکی از کارهای مناسب برای هدایت مردم به سمت کتاب و کتاب‌خوانی، معرفی کتاب‌های خوب به آن‌ها است.

دشتی اردکانی اضافه کرد: حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در نمایشگاه‌های برپاشده کتاب نشان‌دهنده جایگاه والای کتاب و کتاب‌خوانی و اهتمام معظم له نسبت به این موضوع است.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اقدامات مختلفی را باید انجام دهیم تا سرانه مطالعه کتاب در اردکان به نسبت کشور افزایش یابد عنوان کرد: در نظر داریم تا باهمت و همکاری مسئولین شهرستان، کتابفروشی غنی در اردکان ایجاد کنیم تا اقشار گوناگون مردم بتوانند از آن بهره‌مند شوند.

پایان پیام/682

نظر شما