شناسهٔ خبر: 41103279 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پایان تصویربرداری فیلم تلویزیونی «پابوس، ص ۱۹۹۹» در کلانشهر شیراز

مراحل تصویربرداری فیلم تلویزیونی «پابوس، ص ۱۹۹۹» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی سیدابراهیم حسینی در کلانشهر شیراز به پایان رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، تصویربرداری فیلم تلویزیونی «پابوس، ص ۱۹۹۹» به کارگردانی و تهیه کنندگی سیدابراهیم حسینی طی روز‌های اخیر در شیراز به پایان رسید و وارد مراحل تدوین شد.

این فیلم در ژانر اجتماعی، تاریخی، درام، و با موضوع مدافعین حرم با بیش‌ترین بهره از لوکیشن سومین حرم اهل بیت، شاهچراغ علیه السلام به پایان رسید.

این کارگردان شیرازی یادآور شد: کلید پروژه در زمستان ۹۸ زده شد که با وقفه‌ی پیش آمده به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا، مراحل تولید متوقف شد که شروع مجدد فیلم برداری آن در بهار ۹۹ از سر گرفته شد و در نهایت، همزمان با دهه‌ی کرامت به سرانجام رسید.

این فیلم داستان صبا" دختر هفت هشت ساله‌ی یک مدافع حرم را روایت می‌کند که تحت تأثیر تماشای مستندی با عنوان «ظهور داعش» از تلویزیون سعی می‌کند در شب عزیمت پدرش به سوریه با قایم کردن پوتین پدر، مانع رفتن وی شود.

علیرضا جهاندیده، فاطمه پژمان، مائده خوش نیت، امیدرضا صبور، احمد مؤمنی، مهرداد کاویانی، و بازیگران خردسال: فاطمه سادات هیبتی، احمدرضا جعفری، سیده دیبا حسینی و سید امیرعلی حسینی در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

در این فیلم، افزون بر سیدابراهیم حسینی به عنوان نویسنده، تهیه کننده و کارگردان، محمد مؤمنی (ناظر کیفی)، میلاد خدر (تصویربردار و تدوینگر)، مجتبی عزت حقیقی (صدابردار)، حسین کشتکار (مدیر تولید)، مهرداد کاویانی (مدیر تدارکات)، عاطفه احسانفر (گریمور)، امیرحسین هوشنگی (طراح صحنه و لباس)، محمدرضا صبور، امیرحسین هوشنگی (بازیگردان)، سهراب اشرف و رضا سجادی نیا (عکاس)، پریسا رهنما (منشی صحنه)، علی تیمناک (جلوه‌های ویژه)، مریم رحیمی، زین العابدین یزدانیان (مشاوران حقوقی) و یاسر میرشکاری (مدیر رسانه) هستند.

«پابوس، ص ۱۹۹۹» آخرین تولید سینمایی ایران در سال آخر قرن چهاردهم خورشیدی، سال ۱۳۹۹، در ژانر درام اجتماعی با موضوع «مدافعین حرم» و نیم نگاهی به «تهدید و ظهور تاریخی داعش از سال ۱۹۹۹، آخرین سال از قرن بیستم میلادی» است.

انتهای پیام/

نظر شما