شناسهٔ خبر: 41103202 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

طرح آجر به آجر زمینه مشارکت همه افراد جامعه را فراهم می کند

محبوبه بخشایش‌نیا

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح آجر به آجر زمینه مشارکت همه مردم استان در امر مدرسه سازی را مهیا می کند.

صاحب‌خبر -

"حسین کلانتری" در نشست بررسی بسته تحولی توسعه مشارکت‌های مردمی (طرح آجر به آجر) استان، افزود: برای اجرایی شدن این اقدام ارزشمند ابتدا مصوباتی تعریف کنید.
وی با تاکید بر اینکه در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش همه مسائل از جمله فضای فیزیکی، امکانات جانبی، نمازخانه پیش بینی شده است، تصریح کرد: وزیر آموزش و پرورش مثل روزهای ابتدایی آغاز به کار خود همچنان با انگیزه و خلاقیت کار می کند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تمامی موارد لازم در سامانه شاد پیش بینی شده است، اظهار کرد: این وزارت خانه به صورت مستمر در حال تکمیل و کیفیت بخشی به برنامه شاد است.
کلانتری با بیان اینکه آینده بیماری کرونا نامشخص است، تاکید کرد: برای بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید آموزش و پرورش سناریو تعریف کرده است و از دیگر اقدامات خلاقانه وزیر همین طرح آجر به آجر است.
وی بیان کرد: در دیدار با وزیر آموزش و پرورش بر روی چند موضوع از جمله تجهیزات آموزش و پرورش، استاندارد سازی وسایل گرمایشی به تفاهم رسیدیم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: باتوجه به شرایط بیماری کرونا، اگر مانع آغاز به کار سال جدید تحصیلی شد آموزش ها از طریق شبکه شاد ادامه خواهد داشت یا کلاس ها به صورت شیفت بندی برگزار می شود.
کلانتری ادامه داد: در صورتی که شیوع کرونا  به همین شدت باقی باشد برای دانش آموزان در مناطق روستایی زیرساخت هایی فراهم می شود.
وی تصریح کرد: در نشست با وزیر این موضوع هم بررسی شد که در مناطق روستایی برخی خانواده ها توان خرید تبلت برای فرزندان خود را ندارند که قرار شد با کارخانه داخلی تولید تبلت برای رفع این مشکل رایزنی شود.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار برگزاری نشست های مستمر برای ساماندهی بهتر این طرح شد و بیان کرد: از برخی از خیران به نمایندگی تجلیل شود تا با این تبلیغات زمینه مشارکت بیشتر مردم نوعدوست استان مهیا شود.
انتهای پیام

نظر شما