شناسهٔ خبر: 41102037 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شفاف | لینک خبر

ادامه فیلمبرداری گشت 3 و حضور بازیگر عرب در کوسه

تسنیم

تولیدات سینمایی کشور در کنار اکران ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شفاف، تولیدات سینمایی ایران قبل از اکران فیلم‌های سینمایی آغاز شده بود و بعد از اکران نیز با سرعت بیشتری به فعالیت ادامه داده است.

به نقل از روابط عمومی پروژه، فیلمبرداری فیلم «گشت ارشاد 3» به کارگردانی سعید سهیلی در تهران در حالی ادامه دارد که نخستین تصویر از پولاد کیمیایی و ساعد سهیلی به عنوان بازیگران اصلی فیلم منتشر شده است.

سینما , سینمای ایران ,

ساعد سهیلی و پولاد کیمیایی

خبر دیگر حضور یکی از بازیگران عرب در فیلم سینمایی کوسه به کارگردانی علی عطشانی است.

آن ماری سلامه بازیگر لبنانی که قرار است در فیلم سینمایی «کوسه» به کارگردانی علی عطشانی و تهیه‌کنندگی سید محمد احمدی بازی کند، شب گذشته وارد ایران شد.

به گزارش شفاف، فیلم سینمایی «کوسه» به کارگردانی علی عطشانی و تهیه‌کنندگی سید محمد احمدی که چندی پیش در نیاوران کلید خورد، این روزها در حال فیلمبرداری است و آن ماری سلامه بازیگر سرشناس لبنانی برای ایفای یکی از نقش‌های این فیلم شب گذشته (پنجشنبه 12 تیرماه) به ایران آمد.

آن ماری سلامه دارای مدرک مدرک کارشناسی ارشد در هنرهای نمایشی است و بازیگری را از تئاتر شروع کرده‌است. او با نقش‌آفرینی در یک فیلم سینمایی لبنانی به نام Galata Omri در میان مردم شناخته شد و با بازی در سریالی 200 قسمتی به نام ریشه‌ها (جذور) در نقش هنادی، بسیار معروف شد. سپس با ایفای نقش درپروژه‌های تاریخی و مدرن با کارگردان‌های ژاپنی، لبنانی و ایرانی همکاری کرد.

او تجربه بازیگری در ایران را پیش از این در فیلم سینمایی «آوازهای سرزمین من» محصول مشترک ایران و لبنان و سریال تلویزیونی «حوالی پاییز» داشته است.

تاکنون حضور مهدی هاشمی، مهران احمدی، سیما تیرانداز، بهناز جعفری، ریحانه پارسا، محمدجواد جعفرپور، مهران رجبی، مهسا کامیابی و احمدرضا موسوی با حضور پژمان جمشیدی در «کوسه» که بر اساس فیلمنامه‌ای از پیمان عباسی ساخته می‌شود، قطعی شده است.

این فیلم بازیگران دیگری هم دارد که به زودی معرفی خواهند شد.

و خبر آخر دریافت مجوز نمایش برای دو فیلم سینمایی نارگیل و خون شد است.

به نقل از روابط عمومی سازمان امور سینمایی و سمعی بصری، شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی در جلسه اخیر که با حضور اکثریت اعضا برگزار شد، با مجوز نمایش برای فیلم‌های «خون شد» به تهیه‌کنندگی جواد نوروز بیگی، کارگردانی و نویسندگی مسعود کیمیایی با درجه بندی سنی 12+ موافقت کرد.

سینما , سینمای ایران ,

نمایی از خون شد

فیلم سینمایی «نارگیل» به تهیه‌کنندگی سید ابراهیم عامریان، کارگردانی سید داوود اطیابی و نویسندگی حمزه صالحی نیز مجوز نمایش دریافت کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما