شناسهٔ خبر: 41101977 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

موتورولا وان فیوژن با صفحه نمایش ناچ دار و دوربین چهارگانه معرفی شد

gsmarena

صاحب‌خبر -

پس از معرفی وان فیوژن پلاس در ماه گذشته، حالا موتورولا از مدل دیگری رونمایی کرده؛ موتورولا وان فیوژن – Motorola One Fusion که نسخه ضعیف شده‌ی آن گوشی است و قیمت جذاب‌تری دارد.

موتورولا وان فیوژن پلاس با پنل ۶.۵ اینچی +FHD معرفی شده بود. نمایشگر مدل استاندارد نیز همین اندازه است؛ اما رزولوشن آن به ۷۲۰p کاهش یافته و یک ناچ قطره‌ای هم برای میزبانی از دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی دارد. این در حالی است که دوربین سلفی مدل پلاس، دارای مکانیسم پاپ آپ و ۱۶ مگاپیکسلی بود.

دوربین پشتی ۶۴ مگاپیکسلی آن هم با یک دوربین ۴۸ مگاپیکسلی در وان فیوژن جایگزین شده است. البته سایر اجزای ماژول چهارگانه، دست نخورده باقی مانده‌اند. این شامل یک دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، یک دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی و یک دوربین عمق‌سنج ۲ مگاپیکسلی می‌شود.

این گوشی میان رده از تراشه اسنپدراگون ۷۱۰ کوالکام قدرت می‌گیرد و با اندروید ۱۰ کار می‌کند. همچنین ۴ گیگ رم، ۶۴ گیگ حافظه داخلی و خشاب کارت microSD دارد. باید به حسگر اثر انگشت در پنل پشتی، دکمه اختصاصی گوگل اسیستنت، درگاه USB-C و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون هم اشاره کنیم.

برای تامین انرژی دستگاه، موتورولا از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده کرده که البته هنوز سرعت شارژ آن اعلام نشده است.

قیمت گوشی موتورولا وان فیوژن

گوشی جدید موتورولا در رنگ‌های سبز زمردی و آبی کبود یاقوتی با قیمتی معادل ۲۵۰ دلار به فروش می‌رسد. هم‌اکنون امکان خریداری آن در آمریکای لاتین وجود دارد و به زودی به برخی از کشورهای خاورمیانه نیز خواهد رسید.

نظر شما