شناسهٔ خبر: 41101147 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

امام جمعه موقت ورامین:

دولت باید پاسخگوی شرایط فعلی کشور باشد

خطیب جمعه ورامین با انقاد از شرایط گرانی های اخیر گفت: باید دولت پاسخگوی شرایط فعلی کشور باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری شبستان  از شهرستان‌های تهران، حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین، در خطبه‌های نماز جمعه ورامین با اشاره به برخی نامه نگاری‌ها به مقام معظم رهبری گفت: اخیراً یکی از عناصر فکری جریان اصلاحات نامه‌ای به مقام معظم رهبری در باره وضعیت گرانی و اقتصادی کشور نوشته است، حال آنکه وضع اقتصادی و گرانی‌های اخیر دغدغه جدی رهبری و مردم طی سال‌های اخیر بوده و بارها به عنوان مطالبه اصلی از دولت و مجریان مطرح شده است، پاسخگوی گرانی‌ها باید دولت و وزارتخانه‌های مرتبط در دولت باشند.

 

وی افزود: مردم فریب این دغل بازی‌ها و سیاسی کاری‌ها را نمی‌خورند، جریان اصلاحات باید به صراحت از این مزدور و نامه وی اظهار برائت کند، در غیر این صورت این جریان با این فرد و روش زشت وی تعریف خواهد شد.

 

خطیب جمعه ورامین با بیان اینکه باید دولت پاسخگوی شرایط فعلی کشور باشد، ادامه داد: وضع اقتصاد، جامعه و بازار تأسف آور است، چرا برخی از مسئولان به خود نمی آیند، رفیق بازی و حزب بازی قرار است، تا کجا ادامه داشته باشد، ما از مجلس و دستگاه قضائی می‌خواهیم به وظیفه نظارتی خود عمل کنند.

 

وی خواستار برخورد قاطع و انقلابی با مسئولان بی کفایت شد و گفت: همانگونه که دستگاه قضائی با فساد از درون این دستگاه مبارزه می‌کند، باید با مفسدان دستگاه‌های دیگر و عوامل اصلی آنها نیز برخورد قاطع شود.

 

امام جمعه موقت ورامین با بیان اینکه توجه به تولید داخل و تشویق تولیدکنندگان یک رسالت مهم است، گفت: جایگاه نماز جمعه و امام جمعه تبلیغی است، اما می‌توانیم، حلقه وصلی میان مردم و مسئولان و پیگیری مطالبات مردم باشیم، بحمدالله در سطح شهرستان اراده خوبی برای جهش تولید وجود دارد، اما این مهم نیازمند اراده جدی مسئولان خاصه بانک‌ها است.

 

محمودی افزود: متأسفانه در برخی از مناطق حاشیه‌ای شهر مشکلاتی وجود دارد، که می‌بایست، مدیران به صورت جهادی وارد آن شوند، اما از برخی وعده‌های مسئولان در نقاط حاشیه‌ای یک سال می‌گذرد و خبری از تحقق وعده‌ها نیست.

 

وی با بیان اینکه مردم ولی نعمت مسئولان هستند، افزود: برخی از مسئولان شهرستان به طور جهادی پای کار و پیگیر مسائل و مشکلات روستایی هستند، که از آنها تشکر می کنم، اما از دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها انتظار می‌رود، با پیگیری جدی و مطالبه گرانه به دنبال حل مشکلات مردم باشند.

 

محمودی با بیان اینکه در سطح روستاها خدمات ارزشمندی انجام شده است، اضافه کرد: همه می‌دانند، ظرفیت‌های روستاها بالاتر از وضع موجود است، باید با تلاش همه مسئولان، دستگاه‌های اجرایی، قضائی و امنیتی بتوانیم، گام‌های موثرتری برداریم.

پایان پیام/659

نظر شما