شناسهٔ خبر: 41101048 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بادامچیان:

موسوی خوئینی‌ها در ماجرای لانه جاسوسی به شهید بهشتی ظلم فراوانی کرد

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: خوئینی‌ها از کسانی است که شهید بهشتی به دست اینها مظلوم شد، زیرا وی بارها گفت آنچه که از من در لانه جاسوسی است پخش کنید، اما اینها پخش نکردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش  حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در خصوص نامه محمد موسوی خوئینی‌ها به رهبر معظم انقلاب گفت: چرا خوئینی‌ها به این نقطه سیاه رسید؟ خوئینی‌ها نامه‌ای زد که هیچ‌کس این کار را از روی خیرخواهی ندانست. حتی دوستان و طرفدارانش هم به او اعتراض کردند. علت این امر گذشته پر از زشت‌کاری‌های اوست. خداوند می‌فرماید: «ثُمَّ کَانَ عَاقِبَه الَّذِینَ أَسَاءُوا السُّوأَى أَنْ کَذَّبُوا بِآیَاتِ اللَّهِ» (روم/ ۱۰) عاقبت کسانی که کار‌های زشت و سیاهکاری می‌کنند، به تکذیب آیات الهی می‌رسد.

وی افزود: خوئینی‌ها قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در مسجد جوستان تفسیری برخلاف مبانی اسلامی می‌گفت. از پای این تفسیر گروهک فرقان در آمد که مطهری‌ها، قرنی‌ها، عراقی‌ها و امثال آن‌ها را شهید کرد. خوئینی‌ها در مسائل مربوط به روحانیت یکی از عوامل اصلی انشعاب روحانیت و مجمع روحانیون مبارز بود.

بیشتر بخوانید

بادامچیان در خصوص عملکرد خوئینی‌ها گفت: او کسی بود که در جریان‌های گوناگون مشکلات فراوانی ایجاد کرد. ضمن اینکه در کار‌هایی حضور می‌یافت. مثلاً وقتی در لانه جاسوسی حضور پیدا کرد ظلم فراوانی به شهید بهشتی کرد. خوئینی‌ها از کسانی است که شهید بهشتی به دست این‌ها مظلوم شد، زیرا شهید بهشتی بار‌ها گفت آنچه که از من در لانه جاسوسی است پخش کنید، اما این‌ها پخش نکردند، زیرا می‌دانستند آمریکایی‌ها چقدر نسبت به شهید بهشتی کینه دارند. بعد هم این را به‌گونه‌ای جلوه دادند که انگار دارند به نفع شهید بهشتی کار می‌کنند. به این صورت که اگر آن مطالب را بگویند به ضرر شهید بهشتی است. در حالی که هر کس بهشتی و آمریکا را می‌شناسد می‌دانست می‌داند نمی‌شود آمریکایی‌ها نسبت به شهید بهشتی بی‌توجه باشند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به پرونده ۸ شهریور تصریح کرد: خوئینی‌ها در مسئولیت دادستانی به‌قدری تخلفات و مشکلات عدیده‌ای داشت که حد ندارد. بالاترین تخلف او که به هیچ‌وجه قابل انکار نیست، این است که او به عنوان دادستان کل پرونده هشتم شهریور را مختومه کرد. در حالی که این را به امام نسبت داد. هر کس در مسائل قضایی وارد است می‌داند که دادستان کل نمی‌تواند پرونده‌ای را مختومه کند. دادستان کل باید به پرونده رسیدگی کند و هر کسی که خلاف کرده است مجازات شود. اگر او فکر می‌کرد یا نظر داشت لاجوردی‌ها خلاف کرده‌اند به عنوان دادستان کل به‌راحتی می‌توانست تخلفات آن‌ها را علنی و آن‌ها را مجازات کند. چرا خوئینی‌ها دنبال مختومه کردن پرونده هشتم شهریور بود؟ باید رئیس قوه قضائیه مرحوم آیت‌الله موسوی اردبیلی این کار را می‌کرد، نه دادستان کل. در باره خوئینی‌ها خیلی حرف بوده است و هنوز هم هست.

وی با انتقاد از نامه علنی و دور از ادب خوئینی‌ها گفت: اقدام اخیر او بسیار ناشایست بود. در باره سایر امور او در طول سال‌ها از گروه‌هایی حمایت کرده و با آن‌ها همراهی داشته است که الان باعث و بانی اصلی مشکلات کشور و مردم هستند، ولی ناگهان در شرایطی که ترامپ در بحران به سر می‌برد، منطقه دچار ظلم و ستم آمریکاست و بیداری اسلامی توانسته است ملت‌های منطقه را علیه آمریکا با الهام گرفتن از و رهبری، ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای پیش می‌برد، داخل کشور به‌جای حمله به کسانی که باعث و بانی این مسائل هستند، یعنی اصلاح‌طلبان و سوءاستفاده‌چی‌ها، چنین نامه بی‌ادبانه‌ای را می‌نویسد و برای عموم منتشر می‌کند. در صورتی که اگر می‌خواست نسبت به رهبری و، ولی امر مسلمین مطلبی را تذکر بدهد باید محرمانه و سرّی می‌داد، نه اینکه کاری کند که رسانه‌های بیگانه، آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها از آن استفاده کنند.

وی در پایان متذکر شد: امیدوارم اگر ایشان متوجه چنین مسائلی شده است، از پیشگاه ملت ایران و امام زمان (عج) ـ که به نائب امام زمان (عج) جسارت کرده است ـ عذرخواهی کند. شاید بخشی از گذشته‌اش مورد عفو قرار بگیرد.

انتهای پیام/

نظر شما