شناسهٔ خبر: 41099247 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

امام جمعه موقت یزد؛

مشکلات اقتصادی ضعف مدیریتی برخی مسئولان است/ گرانی امان مردم را بریده است

امام جمعه موقت یزد گفت: اگرچه بخشی از مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم و کرونا است، اما بخشی نیز بدلیل ضعف مدیریت و قصور برخی مسئولان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، حجت الاسلام آیت اللهی امام جمعه موقت یزد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به گرانی‌های کمر شکن در جامعه، گفت: اگر چه قبول داریم بخشی از این مشکلات ناشی از تحریم و کرونا است، اما بخشی نیز بدلیل ضعف مدیریت و قصور برخی مسئولان است.

او افزود: ما از مسئولان می‌خواهیم برای رفع این مشکلات اقتصادی هرچه زودتر برنامه ریزی کنند.

خطیب جمعه یزد گفت: گرانی مسکن، مایحتاج زندگی مردم و نبود اشتغال را از جمله مشکلات مردم برشمرد و تاکید کرد: با مردم همراه باشید به تولید داخلی اهمیت دهید.

امام جمعه موقت یزد هم چنین با گرامیداشت سالروز شهادت شهید بهشتی و یارانش و هفته قوه قضاییه از تلاش‌ها و اقدامات قوه قضائیه در مبارزه با مفسدان اقتصادی قدردانی کرد و گفت: باید این اقدامات تا ریشه کنی فساد در جامعه ادامه یابد.

گرامیداشت سالروز شهادت شهید محراب آیت الله صدوقی و تبیین خدمات آن شهید و عالم مجاهد و یار و همراه امام و مردم از دیگر موضوعاتی بود که حجت الاسلام آیت اللهی به آن اشاره کرد.

گرامیداشت سالروز ولادت با سعادت امام رضا (ع) و بیان برخی فضایل والای اخلاقی آن حضرت دیگر موضوعی بود که امام جمعه موقت یزد در خطبه‌های امروز نماز به آن اشاره داشت.

انتهای پیام/ی

نظر شما