شناسهٔ خبر: 41099226 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

رگبار باران تا اواسط هفته آینده در برخی استان‌ها

سازمان هواشناسی با پیش بینی رگبار باران تا سه شنبه آینده در ارتفاعات برخی استان ها از جمله تهران از افزایش ۴ تا ۸ درجه ای دما در نوار شمالی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بر اساس نقشه های همدیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی امروز در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات کرمان، ارتفاعات شمال هرمزگان، ارتفاعات شمال شرق تهران و ارتفاعات سمنان افزایش ابر، بارش پراکنده گاهی رعدبرق و وزش باد روی می دهد.

فردا این شرایط را برای استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، ارتفاعات تهران، ارتفاعات کرمان و شمال هرمزگان انتظار می رود.

یکشنبه در استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، شمال کردستان، شمال زنجان، ارتفاعات تهران، ارتفاعات کرمان، شمال هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد پیش بینی می شود و روزهای دوشنبه و سه شنبه این شرایط در ارتفاعات تهران روی می دهد.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی نوسانات دمایی در اکثر مناطق کشور حدود 2 تا 3 درجه خواهد بود، همچنین از امروز تا پنجشنبه هفته آینده روند افزایش دما 4 تا 8 درجه در سواحل شمالی و اردبیل پیش بینی می شود.

47231

نظر شما