شناسهٔ خبر: 41099204 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

باید دست‌های فساد را قطع کرد

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: اگر با فساد مبارزه نشود گسترش خواهد یافت و باید دست‌های فساد را قطع کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت الاسلام و المسلمین محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ساری، با گرامیداشت میلاد باسعادت حضرت امام رضا (ع)، با بیان اینکه دست‌های آلوده فساد واگیردار است، گفت: اگر با فساد مبارزه نشود، گسترش خواهد یابد و باید دست‌های فساد را قطع کرد.

او افزود: دستگاه قضائی مقابله با فساد و قطع کردن دست‌های مفسدان اقتصادی را با قاطعیت ادامه دهد.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی لائینی خودنظارتی را راه مقابله با افسارگسیختگی اقتصادی در بازار بیان کرد و گفت: بازاریان و اصناف باید خودنظارتی داشته باشند تا نرخ‌ها بی حساب و کتاب رشد نیابد، همچنین دولت به برخی از صنف‌ها یارانه بپردازد و مسئله افسارگسیختگی اقتصادی را مهار کنیم.

در صحنه فرهنگی باید آتش به اختیار باشیم

حجت الاسلام و المسلمین محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر اینکه در صحنه فرهنگی باید آتش به اختیار باشیم، گفت: باید فرهنگ عفاف و حجاب را ترویج و نهادینه کنیم و باید از ظرفیت گروه‌های جهادی که در کرونا به تولید ماسک و لوازم بهداشتی می‌پرداختند بهره گیریم و با عوض کردن خط تولید به تولید البسه و مانتو‌های اسلامی و چادر بپردازند.

او با بیان اینکه مقابله با بی حجابی و بدحجابی را باید از ادارات و جامعه شروع کنیم، افزود: برنامه‌های عفاف و حجاب را از ادارات و خانواده‌ها شروع کنیم و زبان نصیحت و موعظه را در این راه درپیش گیریم.

نماینده ولی فقیه در مازندران همچنین با محکوم کردن سرنگون کردن هواپیمایی مسافری ایران توسط آمریکا، آن را یک قلم از جنایات این رژیم برشمرد و با اشاره به اینکه هفته پیش روی مازندران دو شهید مدافع حرم دارد، افزود: باید وظیفه خود را مقابل شهدا انجام دهیم، زیرا روحیه آمریکا ستیزی روح شهدا را شاد خواهد کرد.
 
انتهای پیام/س

نظر شما