شناسهٔ خبر: 41099148 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان صنعت | لینک خبر

استقبال تشکل های شاهد و ایثارگر از نخستین گام مدیریت جهادی در بنیاد شهید

تشکل های شاهد و ایثارگر با صدور بیانیه هایی از دستور رئیس جمهور و موافقت رئیس بنیاد شهید و امور جانبازان برای ساخت و افزایش تسهیلات مسکن ایثارگران قدردانی کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش جهان صنعت نیوز:  در پی دستور رئیس جمهوری اسلامی برای تسویه کلیه مطالبات ایثارگران تا پایان دولت دوازدهم و همچنین موافقت رئیس بنیاد شهید و امور جانبازان با واگذاری و ساخت مسکن برای ۱۲هزار نفر از ایثارگران و افزایش سقف تسهیلات مسکن آنان ، تشکل های مختلف شاهد و ایثارگر در بیانیه های جداگانه این اقدام را ستوده و آن را به عنوان نخستین گام مدیریت جهادی رئیس جدید این بنیاد نام نهادند.

در این بیانیه ها آمده است که این اقدام موثر و قابل توجه زمینه ساز جلب حمایت همه تشکل های ایثارگر در سراسر کشور شده است و ما آمادگی خود را برای افزایش تعامل و همکاری های بیشتر با مجموعه بنیاد شهید و امور جانبازان اعلام می کنیم. در این بیانیه ها ایثارگران از انتخاب رئیس جدید بنیاد حمایت کرده و آن را گام مهم دولت در رفع دغدغه های قشر عظیم جانبازان و ایثارگران دانسته اند.

 کانون آرامش جانبازان و رزمندگان اعصاب و روان، تشکل جانبازان قطع پا ( کانادین)، جمعیت دفاع از حقوق جانبازان و قربانیان سلاح های شیمیایی استان فارس، جمعیت یادگاران اسوه های ایثار، کانون فرهنگیان شاهد و ایثارگر، موسسه صلح و حمایت از آسیب دیدگان جنگ، جمعیت آزادگان دفاع مقدس، انجمن همسران شهدای استان فارس و … از جمله صادر کنندگان این بیانیه هستند.

۰/۵ ( ۰ نظر )

نظر شما