شناسهٔ خبر: 41098927 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام جمعه دامغان:

رعایت حجاب به عنوان یک مطالبه جدی مردم تقویت شود

دامغان- امام جمعه دامغان با بیان اینکه حجاب جنبه عرفی و شرعی دارد و لذا باید آن را حراست کرد، گفت: رعایت حجاب به عنوان یک مطالبه جدی مردم تقویت شود .

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینیان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دامغان به میزبانی مصلای امام خمینی (ره) با بیان اینکه حجاب جنبه عرفی و شرعی برای جامعه دارد و باید آن را حفظ و حراست کرد، افزود: فرارسیدن ۲۴ تیرماه روز حجاب و عفاف فرصت مناسبی است تا در زمینه ترویج این فرهنگ اقدامات ویژه صورت گیرد زیرا رعایت حجاب و عفاف را باید نهادینه کرد زیرا یک مطالبه جدی اجتماعی از سوی مردم است.

وی در ادامه به روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها نیز اشاره کرد و با بیان اینکه آبادانی و توسعه شهرها و روستاها منوط به عملکرد مدیریت شهری و روستایی است، تاکید کرد: پروژه‌های سرمایه گذاری و درآمدزا باید پیگیری شوند تا رشد و توسعه کشور را شاهد باشیم.

امام جمعه دامغان با اشاره به نامه یکی از افراد به رهبر معظم انقلاب اسلامی و با بیان اینکه عده‌ای با نوشتن این نامه به دنبال زیر سوال بردن ولایت فقیه هستند و این کار آنان درست برای منافقان مطلوب است، گفت: مشکلات امروز جامعه به دست همین افراد ایجاد شد اما امروز بدهکاران، جای خود را به طلبکاران داده‌اند اما نمی‌دانند که معظم له بودند که کشور را در سال ۸۸ نجات دادند.

حسینیان با طرح این سوال که چرا این افراد اصلاح‌طلب به رئیس جمهور نامه ننوشته‌اند مگر رهبر معظم انقلاب اسلامی مسئول اجرایی کشور است؟ بیان داشت: چه کسی جریان بنزین و بازار سکه و ارز را در کشور به وجود آورد؟ برجام بی فرجام و نتایج آن توسط چه کسی انجام شد؟ چه کسی این اوضاع را به این شکل پدید آورده است؟ و در نهایت روند مسائل اقتصادی حاکم در کشور محصول کار کیست؟

نظر شما