شناسهٔ خبر: 41098875 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

خبر ورزشی ۱۴:۳۰ جمعه ۱۳ تیر ۹۹

عبور چهار اسب سوار همزمان از خط پایان مسابقات سوارکاری و شکست عمدی بی‌رحم‌ترین شطرنج‌باز جهان مهمترین عناوین این بخش خبری است.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
 در مرحله دوم مسابقات شطرنج آنلاین بانوان فیده، سارا خادم الشریعه برابر اولگا گیریا از روسیه با نتیجه ۶ - ۵ به پیروزی رسید. خادم الشریعه دیروز نیز حریف امریکایی را شکست داده بود.

داورزنی - رئیس فدراسیون والیبال گفت: تا قبل از آغاز رقابت‌های لیگ در نیمه شهریور، سعی می‌کنیم سرمربی تیم ملی مشخص شود چرا که او باید در کنارِ زیر نظر داشتنِ بازیکنانِ لژیونر ما، بازیکنان شاغل در لیگ داخلی و نیز رقبای ما در المپیک را هم بررسی کند.

بر اساس اعلام باشگاه تراکتور، با فراهم شدن شرایط بازگشت اشکان دژاگه، این بازیکن امروز وارد تبریز می‌شود. این باشگاه همچنین از رفع مشکلِ محرومیتِ مسعود شجاعی و حضور وی در بازی هفته بیست و سوم لیگ برتر مقابل نفت آبادان خبر داد.

فرهادی زاد - معاون وزیر ورزش و جوانان - با اعلام اینکه کار‌های مقدماتی احداث ورزشگاه ۲۵ هزار نفری بانوان واقع در مجموعه ورزشی آزادی تهران انجام شده است گفت: احداث ورزشگاه‌های اختصاصی بانوان، استقلال خاصی به آن‌ها میدهد و تماشاگران زن هم میتوانند در مسابقاتِ ویژه خود حاضر شوند.

در مهم‌ترین دیدار‌های دیشب فوتبال اروپا؛ در لیگای اسپانیا: تیم صدرنشین رئال مادرید با یک گل ختافه را شکست داد و فاصله خود را با بارسا به ۴ امتیاز رساند. در لیگ برتر انگلیس: منچسترسیتی با برتری ۴ به صفر مقابل لیورپول - قهرمان زودهنگام مسابقات، جایگاه دومی خود را محکم ترکرد و در سری آ ایتالیا: آتالانتا ۲ به صفر ناپولی را شکست داد و رم در خانه با ۲ گل مغلوب اودینزه شد.

لروی سانه - ستاره آلمانی تیم فوتبال منچسترسیتی، با قراردادی ۵ ساله به ارزش ۵۴ میلیون پوند به بایرن مونیخ پیوست.


خبرگزاری رویترز گزارش داد؛ لیونل مسی - ستاره آرژانتینی تیم بارسلونا، مذاکراتِ تمدیدِ قراردادش با آبی اناری را لغو کرده و آماده ترک باشگاه بعد از انقضای قرارداد در سال ۲۰۲۱ است. مسیِ ۳۳ ساله که از سال ۲۰۱۷ در نیوکمپ حضور دارد، هفتصدمین گل خود را سه شنبه برابر آتلتیکو مادرید به ثمر رساند.

 بنابر اعلام رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا؛ بزودی مسابقات فوتبال در این کشور با حضور ۲۵ درصدی هواداران در ورزشگاه‌ها برگزار خواهد شد. به دلیل شرایط کرونایی، در حال حاضر همه بازی‌ها پشت در‌های بسته، بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود.

* در مسابقات سوارکاری دونکاستر انگلستان چهار اسب سوار همزمان از خط پایان عبور کردند. تماشاگرانی که این مسابقه سوارکاری را از نزدیک مشاهده کردند از این اتفاق هیجان زده شدند و منتظر بودند تا با بررسی‌های لازم نتیجه نهایی اعلام شود. با بررسی‌های میلیمتری نفر اول، دوم، سوم و چهارم مشخص شدند.
<div id="video-display-embed-code_297666" ><script type="text/JavaScript" src="irinn.ir/fa/news/play/embed/797368/297666?width=400&height=300"></script></div>

*بی‌رحم‌ترین شطرنج‌باز جهان عمدا شکست خورد!
مگنوس کارلسن نفر اول شطرنج جهان در بازی روز گذشته در سوپرتورنمنت شطرنج به طور عمدی در چهار حرکت شکست خورد.

* خداحافظی وینس کارتر  بسکتبالیست قدیمی
<div id="video-display-embed-code_297658" ><script type="text/JavaScript" src="irinn.ir/fa/news/play/embed/797368/297658?width=400&height=300"></script></div>

* آغاز فصل ۲۰۲۰ فرمول یک
شیوع ویروس کرونا، منجر به لغو ۱۰ مسابقه ابتدایی در تقویم امسال شد.
برگزارکنندگان فرمول یک تلاش می‌کنند تا جایزه بزرگ اتریش را در تاریخ ۱۵ تیرماه، بدون حضور تماشاگران و با کمترین تعداد پرسنل، اجرا کنند.
<div id="video-display-embed-code_297662" ><script type="text/JavaScript" src="irinn.ir/fa/news/play/embed/797368/297662?width=400&height=300"></script></div>
* ۵ سبقت برتر در فرمول یک ۲۰۱۹

<div id="video-display-embed-code_297664" ><script type="text/JavaScript" src="irinn.ir/fa/news/play/embed/797368/297664?width=400&height=300"></script></div>

برچسب‌ها:

نظر شما