شناسهٔ خبر: 41098762 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

اعزام ۳ تیم هلال‌احمر برای نجات حادثه‌دیدگان معدن زغال سنگ بیتومین

تهران - ایرنا - رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: سه تیم عملیاتی هلال‌احمر در پی ریزش معدن زغال سنگ بیتومین در روستای «سرتیتان» از توابع بخش مرکزی گیلانغرب به منطقه حادثه اعزام شدند.

صاحب‌خبر -

مهدی ولی پور روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی ایرنا با اعلام این مطلب افزود: ساعت ۱۳:۳۵ امروز(جمعه) بر اساس گزارش دریافتی از مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان کرمانشاه مبنی بر ریزش معدن در شهرستان گیلان غرب روستای سرتیتان سه تیم عملیاتی از شهرستان‌های گیلانغرب «اسلام آباد غرب» و یک تیم واکنش سریع استان توسط بالگرد به منطقه حادثه اعزام شدند.

وی توضیح داد: تا این لحظه عملیات آواربرداری توسط تیم های عملیاتی جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در حال انجام است و متاسفانه یک نفر از مصدومان به علت شدت جراحات فوت شده است.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر ادامه داد: گزارش تکمیلی امدادرسانی به مصدومان این حادثه متعاقبا اعلام خواهد شد.

گازگرفتگی ۷ نفر و انتقال ۵ مصدوم ریزش معدن به بیمارستان
 
بنابر گزارش تکمیلی در پی ریزش معدن زغال سنگ بیتومین در روستای «سرتیتان» از توابع بخش مرکزی گیلانغرب هفت نفر دچار گازگرفتگی شدند.
 
رئیس سازمان امداد و نجات گفت: برای نجات یک نفر از مصدومان که حال عمومی مناسبی نداشت بالگرد جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه به منطقه اعزام و مصدوم به مرکز درمانی منتقل شد.
 
بنابراین گزارش این حادثه ظهر امروز رخ داد که متاسفانه یکی از مصدومان حادثه به علت وخامت حال فوت شده و پنج نفر دیگر توسط آمبولانس های هلال احمر و اورژانس به مرکز درمانی انتقال پیدا کردند.

گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از ۷۲ هزار تن جمعیت ۳۲ معدن زغالسنگ، قیر طبیعی، گچ و آهک دارد که ۱۷ معدن آن فعال و ۷۵ درصد ذخیره قیر طبیعی کشور در گیلانغرب وجود دارد.

نظر شما