شناسهٔ خبر: 41098090 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دولت خدمات ارزشمندی در مناطق روستایی انجام داده است

تهران- ایرنا- امام جمعه موقت ورامین گفت: دولت خدمات ارزشمندی در مناطق روستایی انجام داده ولی انتظار می‌رود وعده مسئولان در رسیدگی به مناطق حاشیه‌ای نیز محقق شود.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام سید محسن محمودی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ورامین گفت: در شهرستان ورامین اراده خوبی برای تحقق شعار جهش تولید وجود دارد ولی دست‌یابی به تمامی اهداف شعار سال،به ارائه جدی تمامی مسوولان و همراهی بانک‌ها در ارائه تسهیلات به صاحبان صنایع نیاز دارد.
وی گفت: توجه به تولید داخلی و رفع مشکلات تولیدکنندگان رسالت مهم تمامی مسوولان است،جایگاه نماز و امام جمعه نیز تلاش دارد تا به عنوان یکی از ارکان تبلیغی  تبلیغی، به عنوان حلقه وصل بین مردم و مسوولان، مطالبات تولیدکنندگان و مردم را پیگیری کند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: دولت خدمات ارزشمندی در مناطق روستایی انجام داده ولی انتظار می‌رود وعده مسئولان در رسیدگی به مناطق حاشیه‌ای که با مشکلاتی مواجه هستند، محقق شود.
وی اظهار کرد: مسئولان شهرستان ورامین به طور جهادی پای‌کار و پیگیر مسائل و مشکلات مناطق روستایی هستند ولی از  از دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها انتظار می‌رود که با پیگیری جدی و مطالبه‌گرانه، به دنبال حل مشکلات مردم باشند.
امام جمعه موقت ورامین با تأکید بر این که خدمات شایسته‌ای در مناطق روستایی ورامین انجام شده افزود:مناطق روستایی از ظرفیت بالایی برای تولید و توسعه برخوردارند که لازم است با تلاش تمامی مسوولان دستگاه‌های اجرایی، قضائی و امنیتی، این ظرفیت‌ها شکوفا شود.
وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه ورامین با اشاره به برخی نامه‌نگاری‌ها به رهبر معظم انقلاب گفت: در روزهای اخیر یکی از عناصر فکری جریان اصلاحات، نامه‌ای در خصوص وضعیت گرانی و اقتصادی کشور به رهبر معظم انقلاب نوشته‌اند در حالی که وضع اقتصادی و گرانی‌های اخیر، دغدغه جدی رهبری و مردم طی سال‌های اخیر بوده و بارها به عنوان مطالبه اصلی از دولت و مجریان مطرح شده است.
محمودی تأکید کرد: مردم فریب دغل‌بازی‌ها و سیاسی کاری‌ها را نمی‌خورند و از جریان اصلاحات انتظار دارند که به صراحت از این نامه اظهار برائت کنند.
وی گفت: جامعه از رفیق‌بازی و حزب‌بازی‌ها خسته شده است، ما از مجلس و دستگاه قضائی می‌خواهیم به وظیفه نظارتی خود عمل کنند و همان‌گونه که دستگاه قضائی از درون این دستگاه با فساد برخورد کرده، با مفسدان دستگاه‌های دیگر نیز برخورد کند.

نظر شما