شناسهٔ خبر: 41098018 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

یکسری دشمنان قسم‌خورده دارم

واکنش قلعه نویی به شایعات پیرامون پیشنهاد استقلال

امیرقلعه نویی می گوید در شرایط فعلی استقلال فرهاد مجیدی باید آرامش داشته باشد و به تلاشش ادامه دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی تیم فوتبال سپاهان در گفتگوی زنده با برنامه ورزش و مردم در مورد حاشیه های اخیر باشگاه استقلال و فرهاد مجیدی اینطور حرف هایش را آغاز کرد: اول به اقای فرهاد مجیدی سلام می رسانم. او از سرمایه ارزشمند فوتبال ایران و باشگاه استقلال است. یک جلسه ای در هتل اوین با ایشان داشتم و تجاربم را در اختیار ایشان گذاشتم. همان کاری که آقای برانکو با من در برلین کردو تجربه هایش را به من گفت.


او سپس ادامه داد: اولا اینکه از فرهاد می خواهم آرامش داشته باشد. به هر حال بازیکنی با مربیگری خیلی فرق دارد. آقای اولیایی می گوید که مربیگری تنها شغلی است که آبروی آدم دست آدم های دیگر است. این خیلی حرف خوبی است. اول از فرهاد می خواهم آرامش داشته باشد.  او سرمایه است. تلاش باید بکند که دارد انجام می دهد.


امیرقلعه نویی بخش بعدی حرف هایش را به شایعه پیشنهاد استقلال به خودش اختصاص داد و گفت: این ها یک سری شیطنت است که هم در مورد استقلال و هم سپاهان رخ داده است. بنده تا زمانی که مسئولیت دارم، تمام فکر و ذکرم همانجاست. قبلا هم این اتفاقات رخ داده است. زمانی در استقلال اهواز بودم و همچین شرایطی بود. از فرهاد میخواهم آرامشش را حفظ کند. از هواداران استقلال هم می خواهم تیمشان را حمایت کنند. 


او سپس ادامه داد: هنوز منچستر شرایط خوبی بعد از فرگوسن پیدا نکرده. دو تیم میلان را ببینید. تازه اینتر شرایط خوبی پیدا کرده است. این نصیحت برادرانه من به هواداران استقلال و فرهاد بود. من افتخارم این است که در سپاهان هستم و همه مربیان بزرگ ایران آرزوی مربیگری در سپاهان را دارند.

نظر شما