شناسهٔ خبر: 41097954 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

در شرایط کرونایی صورت می‌گیرد؛

عدم رعایت اصول بهداشتی توسط بازاریان بازار روز دهدشت/ پایبندی مردم به اصول بهداشتی در بازار روز دهدشت + تصاویر

در بازار روز دهدشت با وجود افزایش آمار کرونا در این شهر، موارد بهداشتی از جمله استفاده از ماسک توسط بازاریان کمتر مشاهده شده و مردم این نکته را نسبت به بازاریان بهتر رعایت کرده اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح زاگرس با ورود موج دوم ویروس کرونا و شیوع این ویروس در استان کهگیلویه و بویر احمد، جلسات متعددی در استان و شهرستان ها برای مقابله با این ویروس برگزار و دستورالعمل های جدید به اصناف مختلف اعلام شد.

استفاده از ماسک یکی از مصوبات و ضروریاتی بود که اصناف مختلف مخصوصا بازار روزها موظف به رعایت آن ها هستند و اعلام شد که در صورت عدم رعایت صنوف با آن ها برخورد خواهد شد.
 
در بازار روز دهدشت با وجود افزایش آمار کرونا در این شهر، موارد بهداشتی از جمله استفاده از ماسک توسط بازاریان کمتر مشاهده شده و مردم  این نکته را نسبت به بازاریان بهتر رعایت کرده اند و تقریبا همه مردم در بازار از ماسک استفاده می کنند.
 
با این شرایط لزوم ورود نهاد های متولی و بازرسان بهداشتی به این امر و بازدید از صنوف مختلف در شهر دهدشت بیش از پیش احساس می شود.
 
به غیر از بازار روز دهدشت بسیاری از صنوف در شهرستان کهگیلویه موارد و دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نمی کنند که گیم نت ها، کافی شاپ ها، قهوه خانه ها و سفره خانه های سنتی و  صنوفی از این دست را شامل می شود.

ادامه تصاویر را در زیر می بینید:

 

انتهای پیام/

نظر شما