شناسهٔ خبر: 41097866 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مطهری: پرسپولیس به وحدت تاکتیکی رسیده است

تهران - ایرنا - مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعد از تعطیلات نشان دادیم به وحدت تاکتیکی بسبار خوبی رسیده‌ایم.

صاحب‌خبر -

حمید مطهری روز جمعه در نشست‌ خبری پیش از دیدار پرسپولیس و شاهین شهرداری بوشهر در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال، با اشاره به غیبت یحیی گل‌محمدی در این نشست گفت: ابتدا به خاطر غیبت گل‌ محمدی عذرخواهی می‌کنم. مشکلی برای او پیش آمد که نتوانست در این نشست حضور داشته باشد. من هم همیشه سعی کردم ارتباط خوبی با اصحاب رسانه داشته باشم و پاسخگوی سوالات شما هستم.

وی افزود: فلسفه ما همیشه ارائه بازی هجومی است و فرقی نمی‌کند که بازیکنان خارجی همراه ما باشند یا نه. از طرفی سید جلال حسینی می‌تواند برای ما الگوی خوبی باشد.

مطهری افزود: در فضای مجازی مدام صحبت می‌شود که با تیم‌های انتهای جدول بازی داریم و کار ما راحت است اما بازی با پیکان را دیدید که این تیم تا چه حد برای ما مشکل ساز شد. بازی برابر شاهین هم آسان نیست و تلاش می‌کنیم سه امتیاز این دیدار را کسب کنیم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: به وحدت تاکتیکی رسیدیم. این همیشه برای یک مربی چالش است که بازیکنانشان مصدوم شوند اما سعی کردیم با طرح ریزی برنامه کمترین مصدوم را داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه محمد انصاری را به خاطر مصدومیت در اختیار نداریم. از طرفی باید به محمد نادری هم استراحت بدهیم تا شرایط بهبود پیدا کند.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس درمورد احضار علیرضا بیراوند به کمیته انضباطی باشگاه گفت: بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی است و همیشه با تمام وجود برای ما بازی کرده است. او همیشه برای ما بازیکن تاثیر گذاری است. ریز جزئیات احضار او به کمیته انضباطی را نمی‌دانم. اما او از یازده تیر  بازیکن تیم آنتورپ است.
مطهری در مورد پست مشترک بازیکنان پرسپولیس در فضای مجازی و ناراحتی آنها بابت شرایط مالی گفت: سعی کردیم هرگز وارد این فضا نشویم. مطالبات حق بازیکنان است اما مطمئن باشید بازیکنان با تمام وجود در زمین حاضر خواهند شد.
وی در خصوص آخرین وضعیت پیوستن کریم باقری به تیم ملی اضافه کرد:ما دوست داریم باقری کنار ما باشد. این تصمیمی است که فدراسیون و خود باقری باید بگیرند اما حضور باقری برای ما یک نعمت است.

وی در خصوص برگزاری لیگ قهرمانان آسیا گفت: تنها اطلاعی دارم مسابقات از شهریور ماه به صورت متمرکز برگزار می‌شود.

مربی پرسپولیس در مورد شانس آقای گلی علی علیپور تصریح کرد: او بازیکن توانمندی است و هر زمان مناسب بود پنالتی های تیم را می‌زند.

نظر شما