شناسهٔ خبر: 41097859 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران:

از جان گذشتگی‌ محیط‌بانان با هیچ معیاری جبران‌پذیر نیست

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران ضمن تاکید بر لزوم حمایت همه جانبه همه دولت، دستگاه قانونگذار، مسئولین و مردم از محیط بانان کشور برای حفاظت هرچه بهتر از طبیعت شکننده کشور، گفت: اگر تلاش و جانفشانی و عشق محیط بانان کشور نبود به جرأت می‌توان گفت که امروز طبیعت و حیات وحشی هم در کشور نبود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا،‌ سعید محمودی همزمان با میلاد با سعادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) و روز ملی محیط بان، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای محیط بان و شهدای راه حفاظت از عرصه‌های طبیعی کشور، در پیامی ضمن تبریک این روز، گفت: فداکاری، دلسوزی و از خودگذشتگی محیط بانان برای دفاع و صیانت از حریم مقدس طبیعت و تنوع زیستی با هیچ معیار و میزانی جبران شدنی نیست.

وی با اشاره به اینکه عشق به طبیعت و حیات وحش در محیط بانان و شغل محیط بانی یک عشق پاک و الهی است، افزود: محیط بانان عاشقان گمنام و بی ادعایی هستند که جهادگونه جان خود را در معرض انواع و اقسام خطرات و آسیب ها قرار داده اند تا با کمترین مزد و چشمداشت و امکاناتی از انفال و منابع ناب الهی مراقبت و حفاظت کنند.

محمودی در این پیام بر لزوم حمایت همه جانبه همه دولت، دستگاه قانونگذار، مسئولین و مردم از محیط بانان کشور این قشر مظلوم و فداکار برای حفاظت هرچه بهتر از طبیعت شکننده کشور تأکید کرد و گفت: اگر تلاش و جانفشانی و عشق محیط بانان کشور نبود به جرأت می‌توان گفت که امروز طبیعت و حیات وحشی هم در کشور نبود.

به گزارش روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان تهران، وی در پایان با تبریک این روز به همه محیط بانان کشور، خاطر نشان کرد: افتخار می‌کنم که یک محیط‌بان هستم و با تمام وجود حامی‌ و دوستدار محیط‌بانان هستم.

انتهای پیام

نظر شما