شناسهٔ خبر: 41097691 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام جمعه موقت ورامین:

مردم فریب دغل بازی های سیاسی را نمی خورند

ورامین- امام جمعه موقت ورامین گفت: مردم فریب دغل بازی‌ها و سیاسی کاری‌های برخی جریانات را نمی‌خورند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه‌های نماز جمعه ورامین با اشاره به برخی نامه نگاری‌ها به مقام معظم رهبری گفت: اخیراً یکی از عناصر فکری جریان اصلاحات نامه‌ای به مقام معظم رهبری در باره وضعیت گرانی و اقتصادی کشور نوشته است، حال آنکه وضع اقتصادی و گرانی‌های اخیر دغدغه جدی رهبری و مردم طی سال‌های اخیر بوده و بارها به عنوان مطالبه اصلی از دولت و مجریان مطرح شده است، پاسخگوی گرانی‌ها باید دولت و وزارتخانه‌های مرتبط در دولت باشند.

وی افزود: مردم فریب این دغل بازی‌ها و سیاسی کاری‌ها را نمی‌خورند، جریان اصلاحات باید به صراحت از این مزدور و نامه وی اظهار برائت کند، در غیر این صورت این جریان با این فرد و روش زشت وی تعریف خواهد شد.

خطیب جمعه ورامین با بیان اینکه باید دولت پاسخگوی شرایط فعلی کشور باشد، ادامه داد: وضع اقتصاد، جامعه و بازار تأسف آور است، چرا برخی از مسئولان به خود نمی آیند، رفیق بازی و حزب بازی قرار است، تا کجا ادامه داشته باشد، ما از مجلس و دستگاه قضائی می‌خواهیم به وظیفه نظارتی خود عمل کنند.

وی خواستار برخورد قاطع و انقلابی با مسئولان بی کفایت شد و گفت: همانگونه که دستگاه قضائی با فساد از درون این دستگاه مبارزه می‌کند، باید با مفسدان دستگاه‌های دیگر و عوامل اصلی آنها نیز برخورد قاطع شود.

ظرفیت‌های مناسبی برای جهش تولید در ورامین وجود دارد

امام جمعه موقت ورامین با بیان اینکه توجه به تولید داخل و تشویق تولیدکنندگان یک رسالت مهم است، گفت: جایگاه نماز جمعه و امام جمعه تبلیغی است، اما می‌توانیم، حلقه وصلی میان مردم و مسئولان و پیگیری مطالبات مردم باشیم، بحمدالله در سطح شهرستان اراده خوبی برای جهش تولید وجود دارد، اما این مهم نیازمند اراده جدی مسئولان خاصه بانک‌ها است.

محمودی افزود: متأسفانه در برخی از مناطق حاشیه‌ای شهر مشکلاتی وجود دارد، که می‌بایست، مدیران به صورت جهادی وارد آن شوند، اما از برخی وعده‌های مسئولان در نقاط حاشیه‌ای یک سال می‌گذرد و خبری از تحقق وعده‌ها نیست.

وی با بیان اینکه مردم ولی نعمت مسئولان هستند، افزود: برخی از مسئولان شهرستان به طور جهادی پای کار و پیگیر مسائل و مشکلات روستایی هستند، که از آنها متشکرم، اما از دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها انتظار می‌رود، با پیگیری جدی و مطالبه گرانه به دنبال حل مشکلات مردم باشند.

محمودی با بیان اینکه در سطح روستاها خدمات ارزشمندی انجام شده است، اضافه کرد: همه می‌دانند، ظرفیت‌های روستاها بالاتر از وضع موجود است، باید با تلاش همه مسئولان، دستگاه‌های اجرایی، قضائی و امنیتی بتوانیم، گام‌های موثرتری برداریم.

نظر شما