شناسهٔ خبر: 41097632 - سرویس فیلم
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

توسط گروه جهادی شهدا؛

افتتاح کتابخانه «شهید ابراهیم هادی» در دامغان

محمد خضریان

گروه جهادی شهدا، دومین کتابخانه خود را افتتاح کرد، این کتابخانه در اطراف شهرستان دامغان و مزین به نام «شهید ابراهیم هادی» است که همزمان با میلاد امام رضا(ع) افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

محسن اسماعیلی مسئول گروه جهادی شهدا گفت: این گروه جهادی تصمیم دارد در مناطق محروم کشور، کتابخانه‌ای مجهز را در اختیار جوانان و نوجوانان قرار دهد،.

گروه جهادی ما مردمی و خودجوش عمل می‌کند و وابسته به نهاد یا سازمانی نیست، از این رو ۸ عضو این گروه به شهرستان‌ها و روستاهای کم‌برخوردار یا محروم رفته و کتابخانه برای جوانان و نوجوانان آن منطقه افتتاح می‌کنیم.

اسماعیلی به افتتاح کتابخانه در دامغان و رعایت پروتکل بهداشتی در آن اشاره کرد و عنوان داشت: «کتابخانه شهید ابراهیم هادی» در منطقه‌ای که بیش از ۵ هزار نفر سکنه دارد، همزمان با میلاد امام رضا (ع) با بیش از ۱۰ هزار جلد کتاب افتتاح شد، البته در کنار کتاب به موضوع سمعی و بصری و کتاب‌های صوتی هم توجه داشته‌ایم، از این رو بخش ویژه‌ای بدین منظور طراحی شد تا در کنار کتاب مفید فایده باشد.

وی خاطرنشان کرد: این کتابخانه برای ساکنان منطقه ماندگار خواهد بود، در طرح تجهیز این کتابخانه ناشرانی چون «مرکز اسناد انقلاب اسلامی»، «شهید کاظمی»، «جمکران»، «باغ‌موزه دفاع مقدس»، «شمع و مه»، «وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی» و البته خیرین هم برای تجهیز رایانه و قفسه‌های کتابخانه در کنار ما بودند.

نظر شما