شناسهٔ خبر: 41097588 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نماینده شیروان: شرکت‌های خصوصی خود را از قوانین کشور مستثنی نکنند

بجنورد- ایرنا- نماینده شیروان در مجلس شورای اسلامی گفت: شرکت‌های خصوصی که از تسهیلات و امکانات دولتی استفاده می کنند، نباید در استخدام نیرو خود را مستثنی از قوانین بدانند.

صاحب‌خبر -

علی جدی، جمعه در نشست حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس و شورای مشورتی ایثارگران شیروان اظهار داشت: این شرکت‌ها علیرغم بهره‌مندی کامل از تسهیلات کم‌بهره و امکانات ملی، در زمان جذب نیرو به قوانین و ضوابط دولتی گردن نمی گذارند که این رویه باید اصلاح شود.

وی افزود: بانک دی از زیرمجموعه های بنیاد شهید و مربوط به خانواده شهدا است اما به بهانه های مختلف حتی از به کارگیری خانواده شهدا طفره می رود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی خواستار پیگیری برای حل ریشه ای مشکلات خانواده های شهدا شد.

فرماندار شیروان نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: دستگاه های اجرایی ضمن ارائه خدمت مطلوب به مردم، باید نگاه ویژه ای به جامعه ایثارگران داشته باشند چرا که تکریم خانواده شهدا، آزادگان و ایثارگران برهمه لازم است.

امین رضا مرآتی گفت: اگر بخواهیم روحیه مقاومت و دفاع از کیان کشور استمرار داشته باشد باید حرمت شهدا و خانواده معزز شهدا و ایثارگران حفظ شود.

امام جمعه شیروان نیز با تاکید بر لزوم تکریم خانواده‌ شهدا و ایثارگران از سوی مردم و مسوولان، به عنوان یک وظیفه اظهار داشت: خون شهداست که به عنوان یک فرهنگ مقدس در جامعه‌ ایران ابراز وجود می‌کند و ما باید امانت دار خوبی برای میراث شهدا که انقلاب اسلامی است باشیم.

حجت الاسلام حسین تکمیلی گفت: شهدا برای دفاع از آرمان های انقلاب وظیفه خود را ادا کردند و اکنون نوبت ماست که راه آنان را ادامه داده و فرهنگ ایثار و شهادت را ترویج دهیم.

 شهرستان شیروان در دوران دفاع مقدس ۶۳۷ شهید و هزار و ۵۰۰ جانباز تقدیم نظام اسلامی کرده و ۱۰۷ آزاده سرفراز دارد.

نظر شما