شناسهٔ خبر: 41097252 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

ایوان راکیتیچ می خواهد به سویا برگردد؛ بارسلونا مخالف جدایی رایگان او

علیرضا نجاتی

سویا حاضر نیست برای بازگرداندن ایوان راکیتیچ 32 ساله به این باشگاه، هزینه ای انجام دهد.

صاحب‌خبر -

طرفداری - ایوان راکیتیچ، هافبک 32 ساله کروات قصد دارد پس از 6 سال و کسب تمام افتخارات ممکن از بارسلونا جدا شود تا فوتبالش را در سویا، باشگاه سابقش به پایان ببرد اما موانع مهمی برای تحقق این هدف او وجود دارد.

به گزارش موندو دپورتیوو، با وجود اعتماد کیکه ستین به ایوان راکیتیچ، این هافبک باتجربه می خواهد در پایان فصل از بارسلونا جدا شود. در پایان فصل، راکیتیچ با مسئولان بارسلونا جلسه ای خواهد داشت تا در خصوص آینده با یکدیگر صحبت کنند. راکیتیچ تنها یک فصل دیگر با بارسلونا قرارداد دارد و مدیران بارسا نمی خواهند قرارداد این هافبک 32 ساله را تمدید کنند. بارسلونا برای فروش راکیتیچ به تیمی دیگر، مبلغی حدود 15 میلیون یورو می خواهد. 

سویا، ایوان راکیتیچ را رایگان می خواهد

با وجود تمایل ایوان راکیتیچ برای بازگشت به سویا؛ مونچی، مدیر ورزشی سویا نمی خواهد هزینه ای برای انتقال او انجام دهد زیرا به دلیل شیوع ویروس کرونا و تبعات مالی آن، سویا توان پرداخت رقمی حدود 15 میلیون یورو برای بازیکنی 32 ساله را ندارد. با این حال، خواسته راکیتیچ بازگشت به باشگاه سابقش است. راکیتیچ طی سال های 2011 تا 2014 عضو سویا بود و در تابستان 2014 با انتقالی 18 میلیون یورویی به بارسلونا پیوست.

در همین راستا بخوانید:

نظر شما