شناسهٔ خبر: 41096808 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

حمله سایبری صهیونیست‌ها به نشست مجازی انجمن علمای فلسطین

نشست مجازی بررسی طرح اسرائیل برای الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری که از سوی انجمن علمای فلسطین و با استفاده از نرم‌افزار تصویری «زوم»(zoom) برگزار شد، از سوی صهیونیست‌ها مورد حمله سایبری قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا؛ به نقل از خبرگزاری مستقل فلسطین(صفا)، این نشست دیروز، 12 تیرماه، با همکاری شعبه اتحادیه جهانی علمای مسلمان در فلسطین و با عنوان «اقدام اشغالگران اسرائیلی در الحاق سرزمین فلسطین، آثار و راه‌های مقابله با آن» و با حضور شماری از شخصیت‌های دانشگاهی، نمایندگان مجلس و علمای فلسطین و کشورهای مختلف جهان برگزار شد.

انجمن علمای فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد: این نشست مجازی كه از سوی شماری از رسانه‌های فلسطینی و بین‌المللی نیز در پخش بود، از سوی صهیونیست‌ها مورد حمله قرار گرفت و هکرهای اسرائیلی اقدام به پخش کلیپ‌هایی نامتعارف کردند که در نهایت منجر به توقف این نشست شد.

در این بیانیه آمده است که فلسطین از دریا تا رود سرزمین عربی و اسلامی است که تلاش‌ها برای محو هویت و مصادره اراضی آن، تأثیری بر تعلق عربی و اسلامی آن نخواهد داشت.

مروان ابوراس، رئیس انجمن علمای فلسطین و رئیس شعبه اتحادیه جهانی علمای مسلمان در فلسطین نیز در این باره گفت: تمامی گروه‌های فلسطینی در مقابل تصمیم اسرائیل برای الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری متحد و یکپارچه هستند.

انتهای پیام

نظر شما