شناسهٔ خبر: 41096362 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: راهبرد معاصر | لینک خبر

مهمان امشب برنامه دورهمی جمعه ۱۳ تیر ماه ۹۹+ عکس و بیوگرافی

برنامه «دورهمی» هر هفته چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ساعت ۲۳ از شبکه نسیم پخش می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش راهبرد معاصر، برنامه پرببینده و جذاب دورهمی با اجرا و کارگردانی مهران مدیری که از ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ در شبکه نسیم شروع به پخش کرد؛ ویژه برنامه دورهمی که آخر هفته‌ها پخش می‌شود از شبکه نسیم توانسه لحظات خوشی را برای مردم ایجاد کند. در ادامه این خبر با ساعت پخش دورهمی و مهمان امشب دورهمی جمعه ۱۳ تیر ۹۹ آشنا خواهید شد.

 

ویژه برنامه دورهمی در ایام نوروز ۹۹ هر شب ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه نسیم پخش میشد، حال همانند قبل به روال سابق برگشته و آخر هفته‌ها چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه شب‌ها روی آنتن شبکه نسیم پخش می‌شود.

 

گفتنی است مهران مدیری در هر قسمت از دورهمی میزبان یک بازیگر، خواننده و یا چهره مشهور می‌شود که با پرسیدن سوالات شخصی و چالشی از مهمان برنامه را خیلی جذاب‌تر و دیدنی‌تر کرده است.

 

 

مهمان امشب دورهمی جمعه 13 تیر 99 کیست؟

مهمان امشب برنامه دورهمی، امیرحسین قهرایی بازیگر و کارگردان می باشد.

این برنامه ساعت 23 از شبکه نسیم پخش و در ساعات ۶ و ۱۱صبح و ۱۷ روز بعد تکرار آن به نمایش گذاشته می شود.

 

بیوگرافی امیرحسین قهرایی:

 

امیرحسین قهرائی متولد سال ۱۳۳۲ در اصفهان ایران و فارغ التحصیل رشته فیلمسازی و کارگردانی از انگلستان در سال ۱۹۷۷ از همان ابتدای شروع کار به عنوان کارگردان در صدا و سیما علاقه به ساختن فیلم های کمدی داشت.

 

امیرحسین قهرایی ر برنامه دورهمی

 

 او به دلیل برنامه «شوخی با ستارگان» به «آقای دوربین مخفی» معروف است. برنامه «شوخی با ستارگان» یک دوربین مخفی بود که در سال 1392 منتشر شد.

نظر شما