شناسهٔ خبر: 41093090 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

یوفوهای درخشان عجیبی که مرد جوان را حیرت زده کرد!

رویت یوفوهای درخشان عجیب در آسمان آمریکا خبرساز شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تاکنون گزارش‌های زیادی از رویت یوفو‌ یا شی پرنده ناشناس در سراسر جهان منتشر شده است. برخی نظریه پردازان توطئه آن‌ها را ساخت برخی کشور‌ها می‌دانند و از طرفی برخی دیگر نیز آن‌ها را متعلق به فرازمینی‌ها می‌دانند. هر چه که باشد هنوز هیچ کسی منشاء دقیق این اشیاء پرنده را نمی‌داند.

اما ویدئویی که به تازگی منتشر شده است رویت یوفو‌هایی درخشان را در آسمان ایالت آرکانزاس کشور آمریکا به تصویر می‌کشد. در این ویدئو این یوفو‌ها که شکلی عجیب را ایجاد کرده اند در حالت سکون در آسمان دیده می‌شود. لحظاتی بعد این یوفو‌های درخشان با سرعتی زیاد حرکت کرده و در آسمان ناپدید می‌شوند. در ویدئوی منتشر شده این اشیاء درخشان که در فاصله نزدیک به یکدیگر قرار گرفته اند دیده می‌شوند. لحظاتی بعد ناگهان آن‌ها یک به یک با سرعتی زیاد حرکت کرده و در آسمان ناپدید می‌شوند. این ویدئو شبهنگام با تلفن همراه توسط یک شهروند محلی و از بالکن برج مسکونی تهیه شده است.

بیشتر بخوانید

رویت یوفوی عجیب در آسمان آمریکا!

این ویدئو نخستین بار در توئیتر منتشر شد. در حالی که برخی آن را ساختگی دانستند برخی نیز مدعی شدند پدیده مشابه را پس از وقوع زلزله در شهر «اوآخاکا د خوارز» مکزیک شاهد بوده اند. هنوز مقامات محلی در آرکانزاس آمریکا در مورد این ویدئو و پرنده‌های ناشناسی که در آن به تصویر کشیده شده اظهارنظر نکرده اند.

<div id="video-display-embed-code_12138304"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/7406034/12138304?width=400&height=300"></script></div>

انتهای پیام/

نظر شما