شناسهٔ خبر: 41087988 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

دوگاری: به خاطر چیزهایی که در مورد مسی و افراد مبتلا به اوتیسم گفتم عذرخواهی می کنم

مهیار میرزاپور

صحبت های کریستوف دوگاری در مورد مسی و گریزمان همه را شوکه کرد!

صاحب‌خبر -

طرفداری - توهین دوگاری به مسی در یک برنامه رادیویی جنجال ساز شده است. بازیکن سابق تیم ملی فرانسه در برنامه ای رادیویی به نام Team Duga از شبکه RMC Sport فرانسه این اظهارات را مطرح کرده است.

به گزارش اکیپ، دوگاری در مورد تساوی بارسلونا برابر اتلتیکومادرید و وضعیت کیکه ستین گفت:

ستین انسان خیلی خوبی است ولی توانایی لازم برای کار در بارسلونا را ندارد. او نمی داند چه تغییراتی باید در تیم اعمال کند. ستین در دقیقه 85 بوسکتس را با فاتی تعویض کرد و گریزمان را در دقیقه 90 بازی به میدان فرستاد. او نمی داند چطور تیمش را در زمین بازی دهد. ستین کنترل امور را کاملا از دست داده است. من مطمئنم ستین هیچ مشکلی با گریزمان ندارد و فقط مشکل اینجاست که توانایی کار در بارسلونا را ندارد. گریزمان این بار قربانی شد و دفعه بعد نوبت یک بازیکن دیگر است. وقتی تیم راه حلی پیدا نمی کند، او نمی داند چطور با یک تعویض این مشکل را حل کند. گریزمان هم اعتماد به نفسش را از دست داده است. عملکرد او خوب نیست. بله مسی می تواند بیشتر به گریزمان پاس بدهد ولی این برای من عجیب نیست. گریزمان خیلی راحت توپ را از دست می دهد. گریزمان باید سراغ مسی برود و مشکلاتش را حل کند.

طبیعتا صحبت های دوگاری در مورد لیونل مسی با واکنش های زیادی مواجه شد. پادکست برنامه موردنظر هم از پلت فرم RMC حذف شد. دوگاری از طریق اکانت برنامه رادیویی مذکور در توییتر عذرخواهی کرد:

من واقعا متاسفم. به خاطر چیزهایی که در مورد مسی گفتم و تند بودن صحبت هایم. اصلا نمی خواستم به کسانی که به نارسایی اوتیسم مبتلا هستند توهین کنم. نیت من این نبود. از همه کسانی که بابت این صحبت ها شوکه و ناراحت شدند عذرخواهی می کنم. امروز (پنجشنبه) هم دوباره در برنامه رادیویی از همه عذرخواهی خواهم کرد.

در این رابطه بخوانید:

ستین: حس نمی کنم آینده من در بارسلونا به خطر افتاده باشد؛ فاصله بارسلونا با قهرمانی بیشتر شد

پدر گریزمان خطاب به ستین: تو فقط یک مسافری!

نظر شما