شناسهٔ خبر: 41086303 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شما نیوز | لینک خبر

سرپرست ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم خبر داد؛

آمادگی قشم برای میزبانی مسابقات دوچرخه سواری و والیبال ساحلی کشور

سرپرست ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم از آمادگی جزیره برای میزبانی مسابقات دوچرخه سواری و والیبال ساحلی کشور در نیمه دوم سال جاری خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم، جلیل حقگویان در دیدار با محمدرضا داور زنی، رییس فدراسیون والیبال کشور ضمن تشریح ظرفیت های جزیره قشم در حوزه این رشته ورزشی گفت: قشم با سوابق درخشانی در بخش والیبال بانوان و میزبانی از مسابقات والیبال ساحلی مردان، آماده توسعه این ورزش در جزیره است.

وی با اشاره به تفویض اختیار صورت گرفته در حوزه ورزش این منطقه آزاد افزود: ساماندهی هیات های ورزشی و تیم سازی برای احیا توانمندی های ورزشکاران جزیره در رده های مختلف سنی، از اولویت های مدیریت ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم است.

حقگویان در دیدار با خسرو قمری، رییس فدراسیون دوچرخه سواری کشور نیز از برنامه های این مدیریت برای ساخت پیست دوچرخه سواری در قشم خبر داد و عنوان داشت: توسعه ورزش دوچرخه سواری، به ویژه در بخش بانوان شرایط را برای حضور قشم در مسابقات ملی فراهم کرده است.

سرپرست ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم همچنین از آمادگی این منطقه برای میزبانی مسابقات دوچرخه سواری کشور در مسافت های مختلف خبر داد و اضافه کرد: نیمه دوم سال به لحاظ شرایط آب و هوایی، زمان مناسبی برای حضور ورزشکاران و برگزاری مسابقات ملی است.

روسای فدراسیون های والیبال و دوچرخه سواری کشور ضمن استقبال از این پیشنهاد، آمادگی خود را برای هرگونه همکاری با مدیریت ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم و هیات های ورزشی مربوطه اعلام کردند.

 

نظر شما